7 Reacties

5 maanden geleden

Och ja vind ik ook altijd lastig, einde van de middag doe ik m’n zoontje nog wel eens lekker in bad, vind ie heerlijk lekker spelen met water. Maar verder… dus ik volg!

5 maanden geleden

Boekje lezen, torens bouwen, puzzelen(wat ze nog niet heel goed kan maar wel erg leuk vind), kleuren, verven, spelletje als kiekeboe, met een kleine bal over rollen, gewoon zelf wat laten spelen, duplo vind ze helemaal geweldig, muziek maken, samen tellen, samen woordjes oefenen.

5 maanden geleden

Reactie op Melaniem93

Boekje lezen, torens bouwen, puzzelen(wat ze nog niet heel goed kan maar we ...
Wat ze hier ook heel leuk vind is, mama of papa gaat jouw pakken en dan loopt ze heel hard weg😅🤣

5 maanden geleden

Verven, kleuren, boekjes lezen, laten helpen met "klusjes", duplo, puzzeltjes maken, toren bouwen, "mama gaat je pakken", dansen/springen, parcourtje in huis maken, hut maken etc.

5 maanden geleden

Wandelen in de regen 😁 laarzen aan en gaan, haha. En daarna lekker in bad/douche. Verder kleuren, bouwen, stoeien, boekjes lezen, filmpje kijken, iemand/opa en oma uitnodigen, binnen picknicken, hut bouwen, Ik vind het ook lastig hoor, want ze hebben ook niet altijd overal zin in en op een gegeven moment is de trucendoos op 🙈

5 maanden geleden

Kleuren, boekje lezen, met blokken spelen, Duplo, smartmax dieren, knuffels en als ik het echt even niet meer weet een aflevering van de Teletubbies (die vindt ze helaas helemaal het einde😅)

5 maanden geleden

Samen de huishoudelijke klusjes doen, spelen met poppen, kleuren, stoeien, samen koken, verven, kleien. Moet eerlijk zijn dat ik wel altijd probeer nog even naar buiten te gaan. Een hele dag thuis gaat ze zich na een tijd wel vervelen