Ik ben op zoek naar erkenning en tips!
Lieve mama's!
Mijn jongste zoontje van 19 maanden was een heerlijke baby met spekjes. Hij woog bijna 3600 gram bij de geboorte, dus hardstikke prima. Wel had hij een moeilijke start door een verborgen tekort tongriempje, maar nadat dit gelaserd is kwam hij goed aan en zat als baby op de +lijn. We zijn met 6 maanden de Rapley methode gaan doen en dat ging heel goed. Ik heb daarnaast tot 13 maanden borstvoeding gegeven. Maar vanaf ongeveer dat hij 9/10 maanden was ging het minder goed met eten.Hij ging ook afvallen en eigenlijk sindsdien is hij altijd een moeilijke eter geweest. Hij at zelf nauwelijks en wij zagen hem nauwelijks aankomen. Vanaf die tijd is het bij elk virusje of tandje raak( en dat is serieus om de week ). In die week van een virus wil hij bijna niks eten en valt hij erg af, zodra hij beter is begint hij weer te eten en zit dan meestal op zijn oude gewicht. Zo blijven we hangen op een gewicht van 10.5 kilo ongeveer. Het geeft mij onwijs veel stress , de weken van slecht eten, hem zo zien afvallen. Ik probeer in die weken vanalles aan te bieden, en hij eet van sommige dingen een paar hapjes, maar veel te weinig. Wat kan ik doen ?