33 Reacties

4 jaar geleden

Geen ervaring mee maar ik ga heel hard voor je duimen 🙏🙏🙏

4 jaar geleden

Pff, jeetje! Ik ga echt zo hard duimen voor jullie!! Hou je sterk! 😘🍀 Wanneer weet je meer???

4 jaar geleden

Yes wij hebben maandag de uitslag gekregen van een nevenbevinding op trisomie 16. Gelukkig konden we vandaag al terecht in het ziekenhuis. Uitgebreide echo gemaakt en die was goed. Nu wachten op een echo in week 16 en een vruchtwaterpunctie om te achterhalen of het een mozaïek vorm in de baby zit of dat het alleen in de placenta zit. Als ze de kans voor ons in mag schatten dan is het 90 procent alleen in de placenta. Dat biedt nog enige hoop. De uitkomst van de vruchtwaterpunctie weten we half juni dus tot die tijd heel veel onzekerheid.

4 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik voel met je mee en hoop op een positieve uitslag😘

4 jaar geleden

Heel veel sterkte dames met een afwijkende uitslag! Ik heb wel ervaring met de evt vervolg onderzoeken mocht je daar vragen over hebben. Ik duim voor jullie mee dat het alleen in de placenta zit! 🤞🏻🍀

4 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤️

4 jaar geleden

Hoi, Wij hebben gisteren ook een uitslag gekregen met nevenbevindingen, trisomie 8. Ik hoop vandaag of morgen te horen wanneer we een afspraak krijgen bij de klinisch geneticus en wat de vervolg stappen zijn. Heel erg spannend en emotioneel 😥

4 jaar geleden

Hier ook nevenbevinding op trisomie 15, gisteren uitleg gekregen en uitgebreide echo. De echo was gelukkig geruststellend.. Nu wachten tot 23 mei voor een vruchtwaterpunctie en begin juni waarschijnlijk resultaat. De gynaecoloog schat 9/10 kans dat het afkomstig is van de placenta. Laten we hopen.. ben er echt kapot van. Zo lang wachten nog :( Veel sterkte aan de andere dames!!

4 jaar geleden

Reactie op JulieDV

Hier ook nevenbevinding op trisomie 15, gisteren uitleg gekregen en uitgebr ...