10 Reacties

6 maanden geleden

Die van mij slaapt ook echt nergens anders hoor... No way... Die vindt alles veel te gezellig... 😂

6 maanden geleden

Reactie op Kim39

Die van mij slaapt ook echt nergens anders hoor... No way... Die vindt alle ...
Precies hier😂

6 maanden geleden

Hier (naast haar eigen bed) alleen in de auto of buggy. Verder nergens hoor, ze wil alles meemaken.🤣 Tussen ons in ook nooit geslapen. Dan is het meteen feest.😅

6 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Hier (naast haar eigen bed) alleen in de auto of buggy. Verder nergens hoor ...
Net hier hahaha, ook zo vaak geprobeerd lekker tussen ons in, als ze bijvoorbeeld eens wakker word ‘s nachts of ziek is. Maar nope, alleen maar spelen en over ons heen klimmen, of van bed af klimmen. Slapen ho maar 😭

6 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Net hier hahaha, ook zo vaak geprobeerd lekker tussen ons in, als ze bijvoo ...
Haha heel herkenbaar! Leek me soms zo handig.🤣 Achja, afleren is ook weer wat denk ik dan maar.😆

6 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Haha heel herkenbaar! Leek me soms zo handig.🤣 Achja, afleren is ook weer ...
Dat is waar!😬

6 maanden geleden

Grappig, ikzelf zou juist willen dat ze in haar eigen bedje sliep. Overdag lukt dat prima, maar 's avonds is het drama 🥹

6 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt overal behalve in zijn eigen bed🤨

6 maanden geleden

Die van ons slaapt ook alleen in bed. Ik ben er alleen maar blij mee want dat is ook de plek van de meeste rust. Onze oudste (bijna 6) is afgelopem winter voor het eerst op de bank in slaap gevallen maar dat kwam omdat hij 40 graden koorts had en de halve nacht niet geslapen had door oorpijn. Ook hij sliep altijd alleen in bed en dat is juist ook goed. Rusten ze toch het beste uit en menig ouder zou er jaloers op zijn

6 maanden geleden

Bij ons alleen in de auto of in haar eigen bedje. En als we stoppen met de auto dan is mevrouw vaak gelijk weer wakker.