6 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou even contact zoeken met de jeugdarts van het cb. Die kan je vast advies geven

2 jaar geleden

Ja ik moet morgen sowieso de huisarts contacten dus ga het gelijk vragen maar vind het altijd fijn ervaringen te horen. 😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Hi! Wat vervelend voor je zoontje zeg .. ik kan je helaas niets vertellen, want ik geef mijn zoontje nog geen fruit, wel groente. Als je verder niks anders hebt gedaan en de vlekjes trekken nu vanzelf weg, dan klinkt het voor mij ook alsof hij een overgevoeligheidsreactie heeft gehad x Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt

2 jaar geleden

Hi, wat naar en schrikken zeg. Je hebt een voedselallergie die heet FPIES. Dat kan onder andere bij banaan zijn. Ik zou ook even het CB bellen. Mochten zij je niet kunnen helpen dan zou ik zeker naar de huisarts/kinderarts/allergoloog gaan. Tot die tijd zou ik absoluut geen banaan geven. FPIES kan gevaarlijk zijn. Succes!

2 jaar geleden

Hi! Wat vervelend voor je zoontje zeg .. ik kan je helaas niets vertellen, ...
De huisarts heeft aangeraden om het nog 1x te proberen en dan 1 hapje, mocht hij dan reactie krijgen dan niet meer geven, gister had die niks maar het was ook maar echt 1 hapje en de toen die uitslag had was het echt wel 2 ijsblokjes. Heb het net weer gegeven en ga zo even kijken of die nu reageert.

2 jaar geleden

Reactie op Bops

Hi, wat naar en schrikken zeg. Je hebt een voedselallergie die heet FPIES. ...
Oh ken ik niet. Ga dat ook is informeren, voor nu heb ik het advies van de huisarts gevolgd 😊