20 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg mee

2 jaar geleden

Deze heb ik gekocht ideaal!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij hebben een opblaas bad. Gekocht toen ik zwanger was van mijn 1ste kindje.. zitten er zelf ook vaak in, en de Kids ook.. laten hem zo weer leeglopen en ruimen hem weer op. En als we dan weer zin hebben om lekker even in het grote bad te zitten blazen we hem weer op.. Zit een pomp bij. En de Kids vinden het ook leuk om af en toe in het grote bad te gaan. Hebben ook gewoon stoke xl badje voor de Kids.

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Wij hebben een opblaas bad. Gekocht toen ik zwanger was van mijn 1ste kind ...
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?

2 jaar geleden

Wij douchen altijd! En leg hem ondertussen gewoon in de douche op de grond, feest vind hij die waterstralen!

2 jaar geleden

Stokke Flexi bath. Inmiddels het XL bad en beide kinderen kunnen erin.

2 jaar geleden

Stokke flexi bath is een opvouwbaar bad. Opgevouwen is het smal en neemt het weinig ruimte in beslag

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Wij hebben een opblaas bad. Gekocht toen ik zwanger was van mijn 1ste kind ...
Wauw hoe tof!! Hoe maken jullie dit leeg?

2 jaar geleden

Reactie op Sprutsje

Ja die is echt heel fijn. Ik heb hem nog van mijn zoontje. Hij is nu 4 jaar en zit er nog steeds in. Eigenlijk is het badje nu te klein voor hem, maar hij wurmt zich er graag in. Binnenkort ga ik zijn zusje er ook in doen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Stefanie2911

Wauw hoe tof!! Hoe maken jullie dit leeg?
Er zit een slang bij, die leg je zo in de douche putje en dan loopt hij langzaam leeg.

2 jaar geleden

Reactie op Sprutsje

Wat een mooi ding! Daar ga ik even naar kijken 👍

2 jaar geleden

Reactie op PLGBRS2020

Stokke Flexi bath. Inmiddels het XL bad en beide kinderen kunnen erin.
Wat handig! Denk dat ik deze ook ga aanschaffen. Tot welke leeftijd verwacht je dat ze erin passen?

2 jaar geleden

Reactie op Miezie

Wat handig! Denk dat ik deze ook ga aanschaffen. Tot welke leeftijd verwach ...
Kindjes van vrienden van ons gaan er nog steeds in. Die zijn bijna 4 en 6 jaar.

2 jaar geleden

Hartstikke bedankt!

2 jaar geleden

Bekijk Puck Opvouwbaar Badje M op: https://www.bol.com/nl/p/puck-opvouwbaar-badje-m/9300000104808064?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Wij hebben deze gekocht. Echt ideaal! Klap je zo weer in en berg je weer op.

2 jaar geleden

Reactie op Miezie

Wat handig! Denk dat ik deze ook ga aanschaffen. Tot welke leeftijd verwach ...
Kan lang, heb hem ook nog in de tuin gezet toen hij ouder werd. Hij vond het geweldig

2 jaar geleden

Een ok baby bad daar kunnen ze tot 4 jaar in echt zo ideaal hij is zo gevult en hij is ook zo leeg

2 jaar geleden

Reactie op LD86

Wat een mooi ding! Daar ga ik even naar kijken 👍
Mijn dochter vindt het fantastisch! Bedankt voor de tip. Past ook precies in de douchecabine. 😊

2 jaar geleden

Momenteel gebruiken wij het babybadje met standaard nog. Maar daar zit hij inmiddels in. Of wij gaan door met babybadje op de grond of kopen een opvouwbaar badje. Gelukkig ligt het babybadje niet in de weg in onze badkamer.