5 Reacties

9 dagen geleden

Ik denk eerlijk gezegd dat zij zich veilig voelt bij je. Is jouw aandacht verwennerij?

9 dagen geleden

Ik herken dit heel erg, merk in het algemeen dat het naar bed gaan sinds een week weer drama is, hij wil alleen maar met mij slapen en de paniek slaat toe als ik weg ga

9 dagen geleden

Nou dit had ik kunnen typen. Hier EXACT hetzelfde hahaha. Hier breng ik haar niet meer naar bed want ze gaat toch niet slapen bij mij. Papa doet het dus. Als papa dan echt een keer niet kan dan moet ik het doen en ben ik zo 3 tot 4 uur bezig. Dat is enkel op de zondag gelukkig. Rest van de dagen is ze echt heel de dag met me bezig. Heerlijk..maar ook best vermoeiend..

7 dagen geleden

Hier minder extreem maar ook wel verschil. Ik ben er extra consequent op geworden, overleg soms met mijn man hoe we dingen doen en trekken dat gelijk. Paar weken slaapdrama gehad en gisterenavond heb ik haar voor het eerst weer moeiteloos weg kunnen leggen . Ik lees dat je het ergens leuk vindt maar ook vervelend. Kies je grens waar je voor beide kanten vrede mee hebt en trek die grens heel sterk richting haar. Ze is het gewoon gewend, aan jou of je dat ok vind of da je een nieuwe gewenning wil aanleren.

5 dagen geleden

Heel herkenbaar, om gek van te worden, en iedereen maar roepen hoe lief meisje het is🤣 die hebben haar nooit gezien hoe ze de hele week is met mij