11 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben ze van de Wibra, die lekken niet

4 maanden geleden

Ik gebruik de hegen rietjesbeker ook echt een aanrader

4 maanden geleden

Hier die van Camelbak, echg perfect, maar geen dun rietje zoals je wenst.. Wellicht Hegen? Ik zou vooral met het artikel van de schadelijke stoffen in plastic rekening houden.☺️

4 maanden geleden

Hema!

4 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Hier die van Camelbak, echg perfect, maar geen dun rietje zoals je wenst.. ...
Hier ook voor allebei een van Camelbak. Heel tevreden over! Rietje is wel wat dikker inderdaad.

4 maanden geleden

Gewoon even een vraag: waarom leg je een drinkfles in bed?

4 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Gewoon even een vraag: waarom leg je een drinkfles in bed?
Nou mijn dochter die word in de nacht wakker en vraagt om water. Ze drinkt de hele dag door water dus te kort aan water zou het niet zijn. Zelf heb ik ook dat ik in de nachten wakker word om water te drinken. Zodra ze een paar slokken heeft genomen is het goed en slaapt ze weer vandaar :)

3 maanden geleden

Onze zoon (4 nu al) en dochter van bijna 2 krijgen ook een flesje water mee naar bed. Deze heeft nog nooit gelekt in bed. Zijn echt top. Nuk drinkbeker met rietje. In nl kan je ze alleen bestellen

3 maanden geleden

Reactie op loite

Onze zoon (4 nu al) en dochter van bijna 2 krijgen ook een flesje water mee ...
Top, zou je hiervan een link kunnen sturen? Er zijn er een hoop zie ik. Weet niet welke het is 🙈 De gene die ik wilde is helaas nog niet op voorraad ik wacht daar nog altijd op. Wellicht is dit ook een optie.

3 maanden geleden

Reactie op burcuaa

Top, zou je hiervan een link kunnen sturen? Er zijn er een hoop zie ik. Wee ...
Sorry, zie nu pas dat je gereageerd hebt op mijn bericht🙈. https://www.bol.com/nl/nl/p/nuk-action-cup-230-ml-12-m/9300000132450545/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000132450545&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOwy_ax6Lj-AysEe8vEiSGNd&gclid=CjwKCAjwufq2BhAmEiwAnZqw8hdvI09wG1JDZQlbNAZVQ_9nK8lRZsnHw-dVtgiQ--T_4QwKkDwWERoCPQwQAvD_BwE Ze gebruiken sinds kort ook de rvs rietjes beker van Camelbak voor overdag en die is ook verassend genoeg ook echt spill proof(ook voor in bed voor als de andere nog schoongemaakt moet worden)

3 maanden geleden

Reactie op burcuaa

Top, zou je hiervan een link kunnen sturen? Er zijn er een hoop zie ik. Wee ...
Die andere versie die langer is van Nuk is ook goed.