18 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook een bedomrander. Nu slaapt onze dochter heerlijk in haar bedje want hiervoor werd ze ook wakker door die spijlen. Ze slaapt rustig en ik houd haar in de gaten dat ze niet te dicht bij de rand ligt.

één jaar geleden

Door je topic ben ik er achter gekomen dat ze luchtdoorlatende bedomranders hebben. Erg fijn nu onze kleine steeds bewegelijker wordt en haar speen ook op de grond gooit! Ik denk dat het geen kwaad kan zo'n luchtdoorlatende bedomrander. Welke ga je kopen? Ik twijfel om de Aerosleep te kopen of een goedkopere variant.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Door je topic ben ik er achter gekomen dat ze luchtdoorlatende bedomranders ...
Haha dat is mooi he!! Ik wilde nooit zo'n bedomrander omdat ik dat onzin vond, maar nu met dat armpje de hele tijd snap ik ineens waarom.je het zou willen 😄 onze eerste heeft bijna het eerste half jaar noodgedwongen bij ons in bed geslapen (huilbaby, Was niet weg te leggen etc) dus tegen de tijd dat zij in het ledikantje ging slapen kon ze al aardig bewegen haha. Ik vind die van aerosleep wel erg duur, 70 euro en dan heb je alleen maar een klein hoekje (waaronder ook het hoofdeinde maar daar zijn geen spijlen!?) Ik wil eigenlijk het héle bed omranden of iig alle spijlen. Ik ga denk ik bij Bol voor de goedkopere versie van 30 euro, eens kijken wat dat is. Morgen krijg ik hem binnen! 🤗 Ik zal het laten weten of het materiaal okee lijkt 😉

één jaar geleden

Pas wel op ook met luchtdoorlatende omranders. Die technieken zijn, zoals ik lees bij het doorgaans betrouwbare consumentenbond, niet bewezen https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/hoofdbeschermer Dit zeg ik niet om moedermaffia te zijn, alleen veiligheid voorop.

één jaar geleden

Reactie op Loeb89

Haha dat is mooi he!! Ik wilde nooit zo'n bedomrander omdat ik dat onzin ...
Ik zag indd ook die van Aerosleep voornamelijk het hoofdeinde beschermd, maar ik wil ook alleen de spijlen aan de zijkanten. En hij is duur. Let me know als je hem hebt gebruikt wat je ervaring is! Ben benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Pas wel op ook met luchtdoorlatende omranders. Die technieken zijn, zoals i ...
Dat artikel beschrijft alleen de normale bedomranders die voor de sier worden gebruikt (nou, ik vind ze niet mooi hoor 🙈). Ik heb nu mesh omranders gekocht die luchtdoorlatend zijn. Puur om te voorkomen dat de armpjes door de spijlen heen gaan. En je kunt hier wel doorheen ademen, mocht ie er met zijn mond tegenaan komen te liggen.

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Ik zag indd ook die van Aerosleep voornamelijk het hoofdeinde beschermd, ma ...
Ik heb ze net binnen gekregen maarrr.....krijg ze niet goed bevestigd. Ze zijn gemaakt om helemaal rondom het bedje te gaan, dus ook langs hoofdeinde en voeteneinde. Maar daar zitten bij mij geen spijlen, dat is gewoon dicht. En dus hangt het daar los (want er zitten lusjes die ik nergens omheen kan doen). Ook zit er een wat korter deel bij, die is lang genoeg voor alleen de zijkant. Alleen.....die kan je wel heel handig met klittenband om de laatste spijl heen slaan en dichtplakken, echter heb ik dan nog steeds een gat tussen de laatste spijl en het hoofdeinde /voeteneinde. Dus kan daar het armpje alsnog doorheen in principe. Raar zeg!!! Ook weer omdat het ontwerp er vanuit gaat dat je rondom spijlen hebt. Iets om op te letten, maar volgens mij hebben alle omranders dit. Super dom! Je zou dan eigenlijk zo'n omrander zelf moeten aanpassen, maar handig is dus anders. Ik ga vanavond nog even het internet afstruinen🙈

één jaar geleden

Okee ik heb nu nieuwe gevonden via Amazon. De Airoya Airflow mesh cot bumper. Die heeft wel gewoon 2 losse zijkanten, voor ledikantjes met een gesloten hoofd- en voeteneinde. In de herkansing....even kijken of dit wel goed past 😄

één jaar geleden

Reactie op Loeb89

Okee ik heb nu nieuwe gevonden via Amazon. De Airoya Airflow mesh cot bumpe ...
Welke afmetingen heeft je ledikant? Gelukkig heb je wat kunnen vinden. En degene die je had besteld via de bol.com is gelukkig makkelijk te retourneren. Ben benieuwd hoe die van Amazon is! Wil je dat weer even laten weten?😀

één jaar geleden

Hii, ik vroeg me af of je hem al binnen hebt van Amazon?

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Hii, ik vroeg me af of je hem al binnen hebt van Amazon?
Ja ik heb hem binnen! Zal morgen even fotootjes maken, onze kleine ligt nu te slapen 🙂 Hij is eigenlijk voor een ledikant van 150 cm, dus het klittenband vind ik voor ons net wat te kort, ons ledikant is 120 cm. Maar het is wel een goed systeem, voor iedere zijde 1 en ook goed luchtdoorlatend. Ze hebben em helaas niet voor ledikantjes in mijn maat. Hij zit nu wel dichtgeplakt, maar ik kom net wat klittenband tekort dus het zit niet heel stevig. Ik denk dat ik er binnenkort zelf wat extra klittenband op maak!

één jaar geleden

Sorry, ik ben het vergeten vandaag. Ik legde hem net in bed (dan is het al donker in de kamer) en dacht oh neee geen foto gemaakt. Morgen nieuwe kansen 😁

één jaar geleden

Reactie op Loeb89

Sorry, ik ben het vergeten vandaag. Ik legde hem net in bed (dan is het al ...
Geeft toch niks! Komt wel goed hoor 🤗 Ik zie je foto wel verschijnen :)

één jaar geleden

Ik zou een Nuki laken aanraden

één jaar geleden

Reactie op MomOfEmma

Geeft toch niks! Komt wel goed hoor 🤗 Ik zie je foto wel verschijnen :)
Jaaa beter laat dan nooit hoor. Hier is ie dan 😆 Zoals je ziet houdt het wel de eerste en de laatste spijl open, maar mijn mannetje heeft tot nu toe nooit zijn armen daar tussen gehad.

één jaar geleden

En dit is hem vanaf de buitenkant

één jaar geleden

Reactie op Loeb89

En dit is hem vanaf de buitenkant
En ben je er nog steeds tevreden over? Ik wil hem namelijk ook gaan kopen.

één jaar geleden

Ik zou je adviseren om naar iets anders te kijken/denken. Misschien is een Nunki laten wat. Onze zoon slaapt er beter door, overdag krijg ik hem nu ook vaker beter even in slaap al is het soms maar een hazenslaapje maar hè dat is ook al een slaapje en wat Zo liggen ze rustig en stiller Denk dat het je een veiliger en rustigere gevoel kan geven