Mama鈥檚 wie heeft aub de tip om nog dit weekend even door te komen! 馃挃 Zelf stomen geprobeerd, ui , neus spoelen, honing met thee , olijf olie, baby luuf/vicks , uit met sokken laten slapen. Lijfje goed ingesmeerd voor slapen.
Mijn baby/dreumes. Hoest al vanaf november en hij heeft geen kink hoest daarvoor hebben we hem laten testen en hij heeft geen allergie毛n, nu wordt het alleen erger qua overgeven slijm alsof die moet stikken, benauwdheid en dit gaat de gehele dag door, puffer gekregen en antibiotica slaat helemaal niet aan. maandag stap ik weer naar de huisarts voor verwijzing naar kinderarts. Gisteren met spoed geweest naar t huisartsenpost longen zijn schoon. Maar willen niet doorverwijzen naar kinderarts omdat hij op dat moment weer beetje vrolijk was. Maar is alleen een moment opname. De nachten zijn vreselijk zwaar elke uur wakker , door t hoesten slijm uit bed halen laten overgeven en weer terug leggen en zo gaan wij continue door ben echt op!! Ik kan het niet meer aan en ze nemen mij niet serieus dit is toch niet normaal zolang? Ik denk echt een bacterie in z鈥檔 longen wat niet weg wilt gaan馃槚馃槚馃槚馃槚
Ik hoop dat iemand een tip heeft wat ik nog kan doen al lijkt het voor mijn gevoel dat ik alles heb geprobeerd!!!!