8 Reacties

één jaar geleden

Oogstend = ligstand!

één jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Axiss, alleen niet 360 graden draaibaar, wel naar de zijkanten. Veel plezier van gehad en niet duur 👍🏼

één jaar geleden

Reactie op Fraukel

Wij hebben de Maxi Cosi Axiss, alleen niet 360 graden draaibaar, wel naar d ...
Dank voor je antwoord! Ik wou deze eigenlijk ook maar dan kan ik mijn zoontje niet achteruit vervoeren. En hij is nog geen 15 maanden

één jaar geleden

Weet niet of dat bestaat, maar de stoelen die 360graden kunnen draaien vind ik echt overpriced je betaald al snel 450 euro voor een stoel en alleen maar zodat je dan de bandjes recht vast kan zetten en je kindje recht erin kan zetten ipv klein beetje gedraaid🤷🏼‍♀️. Je kan ook een stoel kopen die je op 2 manieren kan monteren. Vooruit of achterstevoren. En dan betaal je ongeveer 150 euro voor een stoel . Nu staan mijn autostoel achterstevoren en beetje achterover straks als ze ouder is wil ze denk niet meer achterstevoren zitten en wordt ze ook misselijk en monteer ik de stoel vooruit en meer rechtop. Ik ben tevreden, was echt geschrokken wat tegenwoordig een stoel kost en wat voor technische dingen erop zitten. En vroeg mij opeens af of ik het wel zal gaan gebruiken.

één jaar geleden

Reactie op Jacqie4

Dank voor je antwoord! Ik wou deze eigenlijk ook maar dan kan ik mijn zoont ...
Wij hebben deze ook! Heb geaccepteerd dat hij dan maar voor een paar maanden ‘te vroeg’ al vooruit zit. De stoel is officieel vanaf 9 maanden al. Als het levensgevaarlijk was geweest was hij niet op de markt geweest zullen we maar denken, zeker bij een merk als Maxi-Cosi.

één jaar geleden

Met deze bevestigings set zou je normaalgezien alsnog een stoeltje met Isofix kunnen gebruiken, maar moet je even nakijken. We wouden dat gebruiken omdat we dachten dat in onze prehistorische auto ook geen Isofix kon, maar blijkbaar heeft hij toch die haken daarvoor. Deze stoel hebben we besteld, maar moet nog binnen komen. Hij zou verder wel aan je eisen moeten voldoen. Hij is van 0 tot 12 jaar zeggen ze en je kind kan lekker lang tegen de rijrichting in zitten/liggen. https://www.bol.com/be/nl/p/lionelo-bastiaan-i-size-autostoeltje-4in1-360-isofix-groep-0-1-2-3-40-150cm/9300000162043893/?s2a=#productTitle

één jaar geleden

Reactie op KerkhofE

Wij hebben deze ook! Heb geaccepteerd dat hij dan maar voor een paar maande ...
Eens!

één jaar geleden

Reactie op Jacqie4

Eens!
Oh dat wist ik niet eens 🙊 Mijn zoontje zit nu ook in de Axiss en die is net 13 maanden.. dan maar wat te vroeg, de Maxi was hij zat