9 Reacties
5 maanden geleden
Hier is ze erg groot fan van een bladerdeegrol. Vers bladerdeeg, broccoli, kipgehakt en mozzarella/roomkaas.😊 Ook macaroni en pilav vallen goed in de smaak.😁
5 maanden geleden
Hier lust ze graag dingen in fases. Snijbonen is lang favoriet geweest, losse macaroni. Gekookte Aardappelen niet zozeer, wel gebakken. Ze houdt wel van een bakje met gekookt ei en rauwe groente zoals (zoete punt) paprika, komkommer en tomaatjes dus bieden we vaak aan. Laatst was ze wel dol op de risotto. Ik ben soms ook een beetje inspiratieloos :)
5 maanden geleden
Ze eet met de pot mee. Ze vindt vrijwel alles lekker. Van kip tandoori tot stamppot. We laten haar alles proberen. Vindt ze het echt niet lekker dan krijgt ze een simpele boterham. Maar ik moet zeggen dat ze tijdens een maaltijd nieuwe dingen altijd een paar keer probeert. Soms duurt het ook even voordat ze eraan gewend is; de smaak of structuur.
Ons hetzelfde zien eten werkt ook altijd goed. Daardoor blijft ze het ook proberen.
5 maanden geleden
Reactie op ScherpeMaartje
Ze eet met de pot mee. Ze vindt vrijwel alles lekker. Van kip tandoori tot ...
Ik ben jaloers! Mijn dochtertje vind Hollandse pot lekker maar de rest vind ze nog niet zo. Pasta gaat er soms wel in maar verder nog niet. Ze mag van mij alles proberen. Ik geef haar vaak ook een beetje van wat wij eten zodat ze het proberen
5 maanden geleden
Hier eet ze juist brood heel slecht, dus eet ze 2x per dag warm. Ze lust echt alles. Rijst, aardappelen, pasta, vlees, vis en alle groentes. Zelfs olijven eet ze. Je weet wat ze zeggen moeilijke slaper is makkelijke eter😅🤣
5 maanden geleden
Reactie op assie42
Ik ben jaloers! Mijn dochtertje vind Hollandse pot lekker maar de rest vind ...
Komt vast goed 😊 Hier ook nog steeds gekke dingen hoor. Banaan is lekker en yoghurt ook, maar combineer ik die 2….dan wil ze er niks van weten.
Rauwe paprika is mwah maar door een warme maaltijd opeens wel heel lekker. Kids will be weird 🤷🏻♀️