5 Reacties

茅茅n jaar geleden

In onze relatie gaan dit soort dingen absoluut in overleg. Tuurlijk moet jouw man het naar zijn zin hebben op zijn werk, maar jouw wensen en jullie gezien zijn net zo belangrijk. Persoonlijk vind ik dat er toch echt wat water bij de wijn gedaan zou moeten worden van zijn kant. In verband met het financi毛le stukje is dit ook gewoon deels rationeel nadenken lijkt mij.馃檲

茅茅n jaar geleden

Ik zal mij niet zo druk maken als hij van baan wil wisselen. Hij zelf moet dan even het auto probleem fixen misschien bij zijn baan vragen of die daar iets kan krijgen. Het kan best zijn dat hij voor nu toch zijn oude baan leuker vond.

茅茅n jaar geleden

Ik vraag me af, wat doe jij op dit moment qua werk? Jij wil graag nagelstyliste worden en voor jezelf te beginnen maar vindt dat hij daarvoor eerst een vaste baan moet hebben. Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn partner zou jobhoppen maar werkplezier is wel belangrijk als je het ergens lang wilt volhouden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Debbie Lindsayx

Ik vraag me af, wat doe jij op dit moment qua werk? Jij wil graag nagelstyl ...
Ik ben zelf momenteel apothekersassistent. Maar hij hoeft niet zo zeer een vaste baan te hebben maar niet zo vaak veranderen. In de 7 jaar dat wij bij elkaar zijn heeft hij al 9 banen gehad. Waarvan ook een keer een baan met vast contract waarbij hij ontslag genomen had

茅茅n jaar geleden

Ik zou het vooral samen goed overleggen wat de gevolgen zijn en hoe het op te lossen. Maar ik zou vooral niet willen dat hij ergens moest werken waar hij het niet naar zijn zin heeft. Dat gaat eventjes goed maar daarna heeft het ook gevolgen in zijn humeur en zo en dus ook voor de gezelligheid thuis. Ik denk dat dat uiteindelijk voor meer stress zorgt.