Ik krijg op dit moment weer zoveel stress van mijn partner馃槳
We zijn een half jaar geleden verhuisd en in dat half jaar wil hij nu voor de 2e keer van baan veranderen omdat hij het weer niet genoeg naar zijn zin heeft met zijn huidige baan. Maar nu komt het: hij heeft nu een auto van de zaak, vorige auto hebben we weg gedaan omdat hij teveel stil stond en problemen ging kringen (we kregen er nog maar 800 euro voor dus dat geld is allang op met alle kosten van de kov...) Dusja heel erg leuk, maar als hij van baan gaat veranderen moet er een 2e auto weer bijkomen waar geen geld voor is. Daarnaast wil hij weer terug naar zijn oude baan wat dan weer meer geld op zou leveren per maand, maar dat moet allemaal ook weer doorgegeven worden aan de belastingdienst voor de toeslagen waardoor we dus weer minder kot krijgen en uiteindelijk dus weer financieel in de problemen komen als de kosten van een 2e auto (verzekering wegenbelasting etc) er ook weer bijkomen.
Ook wil ik mij vanaf volgend jaar zelf gaan ontwikkelen in nagelstyliste en zzp'er worden, maar als ik een vriend heb die elke 3/4 maanden van baan wil veranderen kan ik toch nooit voor mijzelf gaan beginnen...
Ik krijg hier nu dus zoveel stress van dat ik graag even zou weten wat jullie zouden doen in deze situatie馃様 Mijn moeder zegt dan weer "maak je niet druk en kijk gewoon wat de dag brengt" maar ik zit ook nog met een ass-stoornis waardoor mij dat gewoon niet lukt.