5 Reacties

één jaar geleden

Hier ook al een paar dagen een ziek kind. Vies hoestje ook. Hij moet niks van eten hebben, dat komt er weer uit. Een droge cracker is het enige wat hij wil en binnenhoudt. Drinken gaat gelukkig wel goed. I Kan het zijn dat ze tandjes krijgt? Hier heeft hij ook een dag niks willen drinken en eten en toen kwam er een tandje door. Misschien een combi van tandjes en ziek zijn?

één jaar geleden

Hier ook sinds 3 dagen. Vandaag naar de Huisarts gegaan. Dit had ze namelijk exact hetzelfde rond de 7 maanden, sloeg ze flessen weg en wilde niets. Beide keren bleek het een dubbele oorontsteking te zijn. Nu dus weer een kuurtje. Na de eerste gift ging er weer eten en drinken in!

één jaar geleden

Reactie op Lola-Feather

Hier ook al een paar dagen een ziek kind. Vies hoestje ook. Hij moet niks v ...
Ja ze heeft inmiddels al 8 tandjes, toen reageerde ze niet zo heftig erop. Ik was gisteravond ook al aan t kijken of er misschien meer bij kwam maar kon niks vinden. Even een paar dagen aankijken en anders ga ik langs te huisarts. Vind dat met t eten toch wel een dingetje, ze loopt sinds haar geboorte al wat achter qua gewicht. Tijdens het hoesten begint ze ook over te geven, heel vervelend 😣

één jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Hier ook sinds 3 dagen. Vandaag naar de Huisarts gegaan. Dit had ze namelij ...
Gek, had je een vermoeden? Kon je dat ergens aan zien?

één jaar geleden

Reactie op Amaraa

Gek, had je een vermoeden? Kon je dat ergens aan zien?
Ze werd hysterisch zodra er eten of drinken in de buurt kwam. Hapte de fles soms wel aan maar liet gelijk los met krijsen als gevolg. Toen dacht ik; volgens mij wil je wel maar doet het zeer. En toen volgde er koorts.. Volg je gevoel heb ik heel erg geleerd. Mijn onderbuikgevoel heeft er tot nu toe nog niet naast gezeten