10 Reacties

2 jaar geleden

Neehoor! Mijn dochtertje is 10,5 maand. Kan inmiddels redelijk zitten maar komt zelf niet van lig tot zithouding. Tijgert wel maar kruipt niet. Elk kindje doet het op zijn of haar eigen tempo!

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 10 maanden en kan alleen nog maar zitten. Hij kan niet zelfstandig tot zit komen. Tijgeren en kruipen doet Hij nog niet en rollen doet hij ook bijna niet. Wij krijgen nu kinderfysio om hem een beetje te helpen

2 jaar geleden

Nee hoor maak je geen zorgen! Mijn dochtertje van 10 maanden kruipt/tijgert de hele kamer door maar zelfstandig zitten ho maar. Ze doen het allemaal op hun eigen tempo want ik ken een vriendin met dr dochtertje van 8 maanden en die kan t bijv wel maar kruipt niet.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 9 maanden en tijgert heel de kamer door maar kan ook nog niet zelf gaan zitten. Ik maak me geen zorgen dit gaat hij vanzelf doen.

2 jaar geleden

Mijn oudste dochter heeft nooit zelfstandig gezeten toen ze baby was. Dat deed ze pas na het lopen. De jongste doet het wel, dan zie je maar wat een verschil het dan is. Ik zou me geen zorgen maken, sommige slaan het over.

2 jaar geleden

Onze oudste kon met 10 maanden al bijna zelf lopen, maar ging daarna pas kruipen. En onze jongste tijgert alleen achteruit en kan zelf gaan zitten. Dus ieder kindje ontwikkeld anders. Uiteindelijk kunnen ze alles, maar elk kind op eigen tempo en volgende.

2 jaar geleden

Hier ook niet hoor! Hij is inmiddels bijna 10 maanden en zit nu wel stevig, maar zelf tot zit komen daar is nog lang geen sprake van. Hij schuift verder wat, rolt en draait, maar kruipen of echt tijgeren is het hier ook nog niet. Hij drukt zijn heupjes nu we wat op, maar heeft nog geen idee wat de volgende stap is haha. Ik maak me er niet druk om! Komt echt vanzelf.

2 jaar geleden

Die van mij kan ook nog niet zelfstandig zitten. Ze laat zich vallen en rolt dan liever overal naartoe. Tijgeren of kruipen kan ze ook nog niet, maar ik maak me niet druk. Haar mond staat niet stil, dus ze steekt duidelijk haar energie in andere dingen 馃槀

2 jaar geleden

Hier nog zo 1! Hij kan tijgeren, kruipen, gaan staan en lopen langs dingen, maar zelf gaan zitten nope! Hij heeft er ook echt weinig interesse in, hij ligt liever op z鈥檔 buik of is bezig door het huis te gaan. No worries hoor :) ieder kind is anders en heeft een eigen tempo

2 jaar geleden

Reactie op Smus

Die van mij kan ook nog niet zelfstandig zitten. Ze laat zich vallen en rol ...
Dit doet die van ons precies zo haha!