11 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op Bediha
Otrivin monodose druppels icm met aspirator, werkt hier goed.

Dankjewel ga ik gelijk even halen. Wat leuk dat je weer reageert! Hoe gaat het nu met jouw baby, ookal bijna 4 maanden ? Hier zitten we nog in de sprong maar wel al veel beter dan eerst. Heeft gewoon tijd nodig en geduld👌🏻

2 jaar geleden
Stomen stomen stomen! Dat was hier het enige wat hielp. Ik deed hem dan in bad en liet de douche lopen voor stoom, maar je kan ook samen douchen, heeft hetzelfde effect.
Ik vind die zoutoplossing niks werken!
Ook kan je gewoon de douche laten lopen en de ruimte vullen met stoom en dan samen in de badkamer gaan zitten mocht je niet willen badderen of douchen.
Sterkte 😘

2 jaar geleden
Ik heb er ook alweer zo’n doosje doorheen gejaagd. Gaat hard als je ze maar een keer gebruikt. Het komt ook steeds weer terug. Soms zit het ook nog te ver weg om uit te kunnen zuigen.
Die neusspray doet hier echt niks trouwens 😌

2 jaar geleden
Vanuit t ziekenhuis toen mijn zoontje het rs virus had hebben ze ons uitgelegd dat je het beste de neus kan spoelen met zout water. Door dit met een spuitje in de neus te spuiten. (Op Google goed te vinden.) Dit vinden ze niet leuk maar is wel het enige dat echt werkt. Wij gebruikten ook zo'n uitzuig ding, maar dat stimuleert alleen maar de aanmaak van meer snot. En je beschadigd heel snel (ongemerkt) het slijmvlies, waardoor ze dus nog meer slijm aan gaan maken!