9 Reacties

3 jaar geleden

Mijn baby boert ook niet…

3 jaar geleden

Geen idee, maar in mijn herinnering boerde mijn 1e dochter over het algemeen ook niet? Dus of het moet daar twijfel ik over!? 🙈🤷‍♀️ (Gaf geen mondjes terug maar toch?)

3 jaar geleden

Ohja ze valt vaak na de voeding gelijk in slaap. Logopedist zei dat ik haar moest laten slapen en niet moest proberen met boertje laten: “Dan heeft ze haar slaap meer nodig.” Maar ze heeft verder niks gezegd hoe ik hiermee het beste om moet gaan.

3 jaar geleden

Mondjes teruggeven gaat ze waarschijnlijk ook nog doen als ze wel een boertje laat. Heel veel baby's geven mondjes terug. Als ze er zelf geen last van heeft dat ze geen boertje laat, is er niks aan de hand.

3 jaar geleden

Mijn baby boert niet, is dit normaal? Het is normaal als je baby niet altijd boert na zijn voeding. Niet iedere baby hoeft te boeren, en niet iedere baby heeft het nodig na iedere voeding. Je kleine boert namelijk alleen als hij (veel) lucht hapt of inslikt tijdens het drinken. Daarnaast duurt het soms even voordat een boertje omhoogkomt, dit kan tot wel dertig minuten duren. Mogelijk boert je kleine dus wel, maar pas later na de voeding. https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/baby-laten-boeren/

3 jaar geleden

Ik merk wel dat ze er soms last van heeft maar niet altijd, of dat zijn de prematuur geluidjes :/

3 jaar geleden

Reactie op Michaellaashlry

Mijn baby boert ook niet…
en ook geen last van?

3 jaar geleden

Hoeveel drinkt ze? Onze zoon nu 3 maanden, gecorrigeerd 1 week boert ook pas sinds 3 weken ofzo. Zodra hij echt grotere hoeveelheden ging drinken (60cc+) Plus het hoeft idd niet

3 jaar geleden

Reactie op KerkhofE

Hoeveel drinkt ze? Onze zoon nu 3 maanden, gecorrigeerd 1 week boert ook pa ...
Nu 40ml en vanaf morgen 45ml.