9 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb een grote kist per kind, hier bewaar ik heel veel in. Eerste kleertjes, lievelingsknuffel speciale werkjes etc. Die kist krijgen ze als ze ooit het huis uit gaan mee! Je moet wel selecteren, alles bewaren gaat niet.

9 maanden geleden

Ik heb al het babyspeelgoed dat ik wil bewaren voor een tweede kindje al een tijdje geleden opgeborgen aangezien ze ander speelgoed heeft dat beter bij haar leeftijd past. Ik heb alleen bewaard wat nog mooi en schoon is, ze had niets 'speciaals' qua speelgoed dat ik om andere redenen zou willen bewaren. Als je bang bent dat iets kapot gaat dan zou ik het in een goed afgesloten plastic doos doen en uit zicht opbergen. Dan ontstaat er ook geen vochtschade, schade door dieren (insecten, muizen) of schade door licht. Ik bewaar niet veel maar wat ik bewaar zit dus in een afgesloten doos op zolder. Eens in de zoveel tijd breng ik daar spullen heen, in de tussentijd ligt het in een afgesloten lade in mijn bureau.

9 maanden geleden

Babyspeelgoed is bij ons in fases naar zolder, verkocht of weggegeven/gegooid. En werkjes, tekeningen etc. Bewaren wij in een afgesloten plastic bak op zolder(zo'n hele grote die ook onder een bed zou kunnen). De kinderen weten ook dat het daar ligt en als ze willen mogen ze der in kijken, maar ze hem (nog) niet zelf openmaken.

9 maanden geleden

Ik heb een herinneringsbox laten maken waar ik alles in bewaar

9 maanden geleden

tot nu gaat een deel naar mijn zusje ze heeft een kleine van 9 maanden en is weer zwanger mocht er voorlopig nog niets meer komen gaat er een deel in de doos de rest naar kosovo

9 maanden geleden

Hier maakt het KdV een groot boek van alle knutsels. Die krijgen we mee als ze naar de basisschool gaat, gebundeld. Ideaal, tot die tijd geen berg knutsels😂

9 maanden geleden

Reactie op jootjeSchil

Hier maakt het KdV een groot boek van alle knutsels. Die krijgen we mee als ...
Ja maar wat doe je dan met de knuttels die je thuis maak ?

9 maanden geleden

Reactie op liefstemama123

Ja maar wat doe je dan met de knuttels die je thuis maak ?
Voor opa of oma erop zetten en weggeven🙈 maar we knutselen niet zo heel vaak, heeft ze de focus thuis niet echt voor🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Ik maak foto's van de knutsel werkjes en doe de werkjes zelf na een tijdje opgehangen te hebben weg. Zo krijgt elke knutsel een "plekje" in het fotoalbum, maar ligt mn huis niet vol met knutsels waar nooit meer iets mee gedaan word. Heel eerlijk, zelf heeft mijn moeder ook wat dingen van ons bewaard van school. Nooit naar omgekeken en daardoor uiteindelijk alsnog in de kliko beland 😅🙈 dingen zoals zelfgemaakte paasmandjes word lekker mee gespeeld tot het kapot gaat en verf werkjes etc word opgehangen in de woonkamer tot het thema voorbij is (carnaval, lente, Pasen...) en gaat dan weg. Baby speelgoed gaat nog niet weg zolang ze ermee spelen. Daarna rondvragen of iemand het wil hebben en anders doneren (tenzij duur dan op marktplaats denk ik)