14 Reacties
één jaar geleden
Ik snap dit heeeeel goed! Mijn zoontje slaapt matig, en had daarom ook gewild dat hij lekker bij mij kon slapen, of bijvoorbeeld als hij om 4:30 wakker wordt zou ik het heerlijk vinden als hij nog even zou verder slapen bij ons. Helaas is het dan of spelen, of jengelen en idd niet slapen. Knuffelen komt nu wel meer en daar geniet ik des te meer van! Maar ik snap je gevoel heel goed!❤️
één jaar geleden
komt vast nog wel!
mijn zoontje heeft vanaf de eerste dag op zijn eigen kamer geslapen we hadden het geprobeerd met zijn eerste verjaardag om bij ons te leggen maar dat was geen succes
nu sinds gister avond heeft hij zoveel denk ik last van zijn door komende tanden dat ik hem naar bij ons had gelegt asngezien hij niet stopte met huilen en ook als ik van zijn kamer en het licht uit deed begon het en dat ging eingelijk wel goed was wel gezellig maar ik lag wel de hele nacht wakker🫣
ik denk wanneer je kinderen niet lekker in hun vel zitten dat ze het vast wel heerlijk vinden
één jaar geleden
Hier hetzelfde 😊 Wanneer mijn dochter een drama nacht heeft dan moeten we toch echt door blijven gaan tot ze in haar eigen bed ligt te slapen. Nemen we haar in ons bed dan denkt mevrouw dat het feest is begonnen en trekt ze al haar trucjes uit de kast om met ons te kunnen spelen. Als ze ziek is dan kan ze wel op me slapen en wil ze het ook niet anders. Die momenten zijn er niet zoveel dus ik daar geniet ik dan extra van
één jaar geleden
Mijn zoontje precies zo. Sliep al heel snel na een maand op zijn eigen kamer en sindsdien wilt hij niet anders meer.. ik vind het ook heel jammer want zelfs op de bank wilt hij niet mij zitten/liggen. In bed al helemaal niet.. Is dan misschien toch hoe je het vanaf begin af aan doet en dus gewend zijn. Misschien komt het later wel dat ze dan wel eens bij ons willen liggen en knuffelen😊
één jaar geleden
Plussen en minnen! Ons zoontje wil ook amper bij ons zitten en kroelen en blijft max 30 seconden in dezelfde pose bij ons liggen en begint dan alweer te piepen en te draaien. Fijn dat hij in z'n eigen bed slaapt (tot kwart over 5/half 6), maar samen slapen zo af en toe...lijkt me heerlijk!
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Met 40 graden koorts moet er ook gewoon gespeeld worden dus zelfs dan wil ze niet lekker bij me liggen op de bank. Ze heeft denk ik gewoon de associatie slapen = in haar eigen bed, een ledikant. Als ik haar bij ons in bed leg dan gaat ze huilen of ze denkt het is feest we gaan spelen 😅
Ik hoop dat als ze het straks wat beter begrijpt dat ze lekker met ons wil knuffelen en bij ons komt slapen.
Wij zeggen ook altijd met onze dochter in bed slapen is onze droom 😂 terwijl anderen die hun kind (bijna) altijd bij hun in bed hebben zeggen nee dat wil je niet haha jawel wij willen dat 😭🥹
één jaar geleden
Hier andersom. Ze slaapt bij me, want anders wordt er niet geslapen 😫.