12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ergens gelezen dat de alecto dvm500 heel goed bereik heeft

3 jaar geleden

Ik heb ergens gelezen dat de alecto dvm500 heel goed bereik heeft
Correctie: dvm200

3 jaar geleden

Zelf hebben wij de luvion essential maar het bereik gaat niet heel ver dus die zou ik niet aanraden

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij prenatal. Maar nog niet binnen en getest. Wij hebben ook betonnen huis. Dus ben benieuwd!

3 jaar geleden

Hello baby hb50!

3 jaar geleden

Die van Philips advent. Werkt als een tiet!

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van alecto met camera, maar omdat bij ons heel veel van dik beton is in ons nieuwbouwhuis hebben wij regelmatig storing op de camera🥴 Maar dan werkt die van ons ook niet op de WiFi, dus dat werkt miss dan weer beter haha

3 jaar geleden

Wij hebben de alecto dvm500. Ook nieuwbouw. Werkt goed. We hebben een tweede camera besteld voor de andere babykamer. Heel fijn dat we straks beide kinderen op één scherm kunnen zien.

3 jaar geleden

Avent Babyfoon SCD921 Hebben ze ons aangeraden. Nog niet gekocht en dus ook nog niet uitgetest.

3 jaar geleden

Ik hb alecto dvm 200 babyfoon vn met mn vorig zoontje is nu bijna 4 jaar oud ben er absoluut niet content van scherm ouderunit continue zwart scherm wel geluid enz valde continue weg ganse sierk voor binne te doen is via bedrijf zelf eerste keer was het garantie dus di e mogen omwisselen in winkel van geboortelijst nadien weer zelfde me de tweede maar kmocht zelf nog eens de reparatiekosten betalen voor de tweede was net uit garantie resultaat we kopen nieuwe babyfoon dus deze keer is het de philips avent we zien wel bij deze ...

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Heel tevreden van. Kun je via wifi volledig draaien. Geluid en beeld zeer duidelijk

3 jaar geleden

Philips Avent werkt perfect bij ons, nog nooit geen bereik of issue gehad. We hadden de Luvion grand elite, daarvan was het bereik echt ruk. Letterlijk 2m verder kon ie al gaan piepen dat ie geen bereik meer had. Ons huis is uit 2018.