8 Reacties

één jaar geleden

Ooh dat klinkt idd wel heel leuk. Ik wil ook vaak gaan babyzwemmen. Maar dan heeft mijn zoontje weer hele erge diarree of is er weer iets anders. Hopen dat wij dit snel een keer kunnen gaan doen.

één jaar geleden

Wij doen ook aan babyzwemmen al vanaf ons zoontje 2.5 maand is.. het is zo genieten en hij is nu al zo water vrij..

één jaar geleden

Wij gaan inderdaad ook 1 keer per week babyzwemmen, sommige weken zelfs 2 dagen in de week, echt heerlijk, hij vindt het fantastisch 😊

één jaar geleden

Wij gaan iedere week op zaterdag babyzwemmen met een groep andere kinderen. De ene week doet mijn man de zwemles en de andere week ik. Verder een dagje samen erop uit naar een kinderboerderij of het bos in.

één jaar geleden

Ik heb elke middag mama-dochter middag (eigen baas). We gaan naar de speeltuin, kinderboerderij, boekjes lezen of naar de bibliotheek. Thuis op bed lekker keten met muziek aan, monkey town, ergens wat drinken en een taartje eten. Boodschappen doen of door de action struinen. Zwemmen indd. 14 maanden is ze nu 🥰.

één jaar geleden

Ik ga eigenlijk overal naartoe met mijn dochter. Zwemmen hebben we weleens gedaan, is erg leuk. Maar ook naar de kinderboerderij, buiten spelen, monkey town, dierentuin en bij mensen op bezoek. En dan thuis samen opruimen, spelen, lezen, dansen, zingen etc.

één jaar geleden

Ik heb ook wel echt een heel actief en ondernemende dochter, dus ze dwingt me ook om altijd wat te ondernemen🤣

één jaar geleden

Nou ik werk ook 4 dagen. En altijd zelf een waterrat geweest. Mij voorgenomen veel te zwemmen. Nou we hebben sinds de geboorte wel 2x gezwommen. Ik zie altijd zo erg op tegen het gedoe eromheen. Hij heeft het snel koud. Aankleden, uitkleden. Pfff daar wordt ik al moe van. En dat op mijn enige vrije dag. Daarnaast slaapt hij nog 2x dus lijkt het lastig om tussendoor te gaan. Dus vaak andere uitjes zoals hieronder staan!