22 Reacties
2 jaar geleden
Kan ze al een beetje blijven zitten? Dan kan je haar zittend in het badje zetten. Wat we hier ook wel deden was een grote hydrofiel wat dubbelgevouwen op de grond in de douche leggen en daar ons kindje op leggen. Dan kan je gewoon met de douche ze afspoelen, liggen ze in een lekker warm badje omdat het warme water een beetje blijft staan op de doek en heb je beide handen vrij dus geen glibberige baby in de handen.
2 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde probleem. En mijn zoontje kan ook nog niet helemaal alleen goed stabiel zitten. Zodra hij dat kan dan is het badje wel weer prima. Maar liggend past hij er eigenlijk net niet meer in. :)
2 jaar geleden
Ik heb dit badzitje besteld via bol.com. Wij gebruiken het in ons grote bad, maar het kan volgens mij ook gewoon onder de douche gebruikt worden. Ons zoontje vind het echt een superleuk ding!

2 jaar geleden
Reactie op MomOfTwo94
Ik heb dit badzitje besteld via bol.com. Wij gebruiken het in ons grote bad ...

Heb je hier een linkje van? ☺️
2 jaar geleden
Heb je hier een linkje van? ☺️
https://www.bol.com/nl/p/smoby-little-smoby-baby-bath-time-badspeelgoed-babybadzitje-met-tablet-uitgerust-met-speelse-activiteiten-1-walvissproeier-1-schoepenrad-1-waterbloem-1-beker/9300000082254825?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik heb hem in aanbieding gekocht voor €32, ik zie dat hij ondertussen terug duurder staat bij bol.com. (Bij andere webshops is hij iets goedkoper nu 😉)
2 jaar geleden
Reactie op MomOfTwo94
Dankje, hij is echt super schattig! Blijft hij er goed in zitten? Hier zit ze nog niet helemaal zelfstandig, vaak vrij kort en dan valt ze om. Met ondersteuning zit ze wel goed!
2 jaar geleden
Wij hebben een zit badje “snuggle” past fijn in onze douchecabine. Eigenlijk is het een teiltje met een zitje erin.
2 jaar geleden
Ik gebruik een badzitje in de douche. Werkt echt super goed, elke avond even afspoelen voor dat ze naar bed gaat.
https://www.babypark.nl/puck-badring-wit.html?color=522&gclid=Cj0KCQjwho-lBhC_ARIsAMpgModnXWCSqkqid5bovRY18BKapLpMcBGw_58XGT5x8AqMjdiMVw5Jta8aAtTVEALw_wcB
2 jaar geleden
Ik douche met mijn zoontje. We hebben zo'n douchehandschoen. Shower glove heet dat geloof ik. Een washand met duim en tot je elleboog.