22 Reacties

2 jaar geleden

Kan ze al een beetje blijven zitten? Dan kan je haar zittend in het badje zetten. Wat we hier ook wel deden was een grote hydrofiel wat dubbelgevouwen op de grond in de douche leggen en daar ons kindje op leggen. Dan kan je gewoon met de douche ze afspoelen, liggen ze in een lekker warm badje omdat het warme water een beetje blijft staan op de doek en heb je beide handen vrij dus geen glibberige baby in de handen.

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem. En mijn zoontje kan ook nog niet helemaal alleen goed stabiel zitten. Zodra hij dat kan dan is het badje wel weer prima. Maar liggend past hij er eigenlijk net niet meer in. :)

2 jaar geleden

Ik gebruik een stoke badje xl, mijn oudste van bijna 2 zit er ook nog steeds in. Hier zitten ze er met zijn 2tjes in haha.

2 jaar geleden

Wij gebruiken een plastic ikea kinderstoeltje voor onder de douche, echt ideaaaal, hij vindt het fantastisch

2 jaar geleden

Zo zit ie dan

2 jaar geleden

Ik heb dit badzitje besteld via bol.com. Wij gebruiken het in ons grote bad, maar het kan volgens mij ook gewoon onder de douche gebruikt worden. Ons zoontje vind het echt een superleuk ding!

2 jaar geleden

Reactie op MomOfTwo94

Ik heb dit badzitje besteld via bol.com. Wij gebruiken het in ons grote bad ...
Heb je hier een linkje van? ☺️

2 jaar geleden

Heb je hier een linkje van? ☺️
https://www.bol.com/nl/p/smoby-little-smoby-baby-bath-time-badspeelgoed-babybadzitje-met-tablet-uitgerust-met-speelse-activiteiten-1-walvissproeier-1-schoepenrad-1-waterbloem-1-beker/9300000082254825?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik heb hem in aanbieding gekocht voor €32, ik zie dat hij ondertussen terug duurder staat bij bol.com. (Bij andere webshops is hij iets goedkoper nu 😉)

2 jaar geleden

Dankje, hij is echt super schattig! Blijft hij er goed in zitten? Hier zit ze nog niet helemaal zelfstandig, vaak vrij kort en dan valt ze om. Met ondersteuning zit ze wel goed!

2 jaar geleden

Wij hebben ook die van Stokke, super tevreden mee. Gaat mee tot 4 jaar 😃

2 jaar geleden

Wij hebben een zit badje “snuggle” past fijn in onze douchecabine. Eigenlijk is het een teiltje met een zitje erin.

2 jaar geleden

Ideaal

2 jaar geleden

Reactie op MomOfTwo94

Ik heb dit badzitje besteld via bol.com. Wij gebruiken het in ons grote bad ...
Deze hebben wij ook, maar dan via Vinted voor een paar euro. Vinted staat er vol mee

2 jaar geleden

Ik gebruik een badzitje in de douche. Werkt echt super goed, elke avond even afspoelen voor dat ze naar bed gaat. https://www.babypark.nl/puck-badring-wit.html?color=522&gclid=Cj0KCQjwho-lBhC_ARIsAMpgModnXWCSqkqid5bovRY18BKapLpMcBGw_58XGT5x8AqMjdiMVw5Jta8aAtTVEALw_wcB

2 jaar geleden

Onze 2.5 jarige zit ook nog wel eens in het badje. Past ook nog dus denk dat je nog wel even door kan met het badje hoor 😂

2 jaar geleden

Hadden wij ook. Ik heb van bol.com een grotere badje besteld wij hadden een hele smalle. & een stoeltje er gewoon bij gehaald waar ze zelf in kan zitten

2 jaar geleden

Wij heb en deze

2 jaar geleden

Ik leg een aankleedkussen in de douche en daar kan ze dan mooi op liggen

2 jaar geleden

Wij hebben de chicco bubble. Ik vind die echt ideaal

2 jaar geleden

Ik douche met mijn zoontje. We hebben zo'n douchehandschoen. Shower glove heet dat geloof ik. Een washand met duim en tot je elleboog.