8 Reacties
één jaar geleden
Een badpuzzel? Die is hier al ruim een maand een grote hit. Ik moet wel zeggen de mijne zit los in een laagje water in bad. Geen badring of badje zoals jij gebruikt. De badpuzzel werkt trouwens ook goed onder de douche. Zolang er maar een natte omgeving is om de ‘puzzelstukjes’ te plakken.
één jaar geleden
Mijn zoontje speelt met de zeepflessen 🤣 Heeft ook de duplo en waterdiertjes. Heb wel van die stiften voor in bad gekocht, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd..
één jaar geleden
Reactie op ScherpeMaartje
Een badpuzzel? Die is hier al ruim een maand een grote hit. Ik moet wel zeg ...
Aan zoiets zat ik inderdaad te denken! Het badje staat heel dicht tegen de muur/douchewand dus dat moet lukken.
Welke badpuzzel heb jij? Ik keek eerder al naar badfiguren van SES of die de Kruidvat verkocht maar allebei kregen hele slechte reviews (afbeeldingen er al na 2 keer af)
één jaar geleden
Wij hebben duplo in bad, drijvende badspeeltjes (zoals eendjes etc) en van die schuimrubberen letters en cijfers. Maar eigenlijk vindt ze het leukst om met de kraan te spelen, dus die laat ik eigenlijk aanstaan. Of met bubbels (badschuim), of met washandjes, borstels etc... maar wij hebben wel een groot bad. Kan me voorstellen dat sommige van die dingen in een klein badje wat lastiger zijn.
één jaar geleden
Reactie op Veer21
Aan zoiets zat ik inderdaad te denken! Het badje staat heel dicht tegen de ...
Wij hebben deze https://reigerenderaaf.nl/product/quut-badpuzzel-animal-parade/ Ik zie dat hij hier is uitverkocht maar je kan dit soort dingen volgens mij ook via bol.com of in de speelgoedwinkel vinden 😊
één jaar geleden
Een spinner die je aan de zijkant hangt! Badeendjes en little dutch bootje. Verder vermaakt ze zich ook met washandje