12 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg ! Heb er ook over nagedacht maar zelf nog geen ervaring 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik heb de gouden driehoek in de kamer hangen van mijn dochter. Ze is een hele goede slaper, misschien wel door de energie van de stenen. Een armband stopt ze helaas in haar mond en trekt ze kapot..

3 jaar geleden

Mijn zus is van mening dat haar zoon veel baat heeft gehad bij de barnsteen armband. Ik heb ze nu voor beide kinderen gekocht. Laat ze om de enkels dragen, ivm kauwen of stuk trekken

3 jaar geleden

Ik heb bij tuuli een zakje met stenen gekocht. De newborn set. Ik heb ze nu onder haar cosleeper liggen. Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op LS27

Mijn zus is van mening dat haar zoon veel baat heeft gehad bij de barnsteen ...
Wat merkt ze dan bijvoorbeeld?

3 jaar geleden

Ik heb zelf een ketting van barnsteen gebruikt bij mijn eerste dochter. Deze heeft bijna geen last gehad van haar doorkomende tanden. Om haar bed heb ik een gouden driehoek liggen. Als je twijfelt over de werking van edelstenen. Plaatst dan een gouden driehoek op de grond in de vorm van een driehoek en ga zelf op de grond in het veld zitten. Sluit je ogen en voel.Maak vervolgens de driehoek kleiner en voel dan weer. Ik gebruik zelf edelstenen en ook voor mijn kinderen.

3 jaar geleden

Reactie op Amber.1997

Ik heb de gouden driehoek in de kamer hangen van mijn dochter. Ze is een he ...
Welke gouden driehoek is dat?

3 jaar geleden

Nou ik weet het niet hoor. Hele onrustige nacht gehad! Huilen krijsen terwijl ze dat normaal nooit heeft. Ik ga die stenen toch maar weer even weghalen om te kijken of het nou toeval was ja of nee 馃槄

3 jaar geleden

Wat merkt ze dan bijvoorbeeld?
Minder last bij doorkomende tandjes. Ze heeft ook een dochter die 2.5 jaar ouder is en die had de armband niet. Kan ook per kind verschillen natuurlijk. Vandaar dat ik er nu toch 1 voor mijn zoontje heb aangeschaft (17 mnd). Heeft nu 8 tanden en dat was een heel gedoe iedere keer. Nu een doorkomend kiesje en wederom al de hele week niet te genieten. Kijken of de armband een verschil kan maken en ik het gedoe bij mijn dochter kan besparen馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Ik heb bij tuuli een zakje met stenen gekocht. De newborn set. Ik heb ze nu ...
Ik heb die ook gekocht, maar merk weinig verschil. Heb ook een ketting van barnsteen. Heb niet het idee dat het bij mijn zoon helpt. Barnsteen ga ik opnieuw proberen bij doorkomende tandjes

3 jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Nou ik weet het niet hoor. Hele onrustige nacht gehad! Huilen krijsen terwi ...
Hoe is het gegaan de volgende nacht? Ik heb hem nu vandaag gekocht maar ze mogen hem niet om tijdens het slapen werd er gezegd bij mij.

3 jaar geleden

Hoe is het gegaan de volgende nacht? Ik heb hem nu vandaag gekocht maar ze ...
Ik heb de steentjes weggehaald. Ze bleef onrustig slapen 馃ゲ. Ze was altijd een hele goede slaper dus vandaar dat ik dacht; proberen kan geen kwaad. Maar ze werd er zo onrustig van. Nu ik ze heb weggehaald gisteravond heeft ze weer een nacht doorgeslapen