25 Reacties

7 maanden geleden

Ik ga volgen. Ik heb er al vaak naar gekeken maar nooit besteld omdat ik het niet geloof. 😅🫣

7 maanden geleden

Reactie op ellenk91

Ik ga volgen. Ik heb er al vaak naar gekeken maar nooit besteld omdat ik he ...
Haha ja precies dat heb ik ook, hierna ‘nog’ maar 4 kiezen en dan alle tanden maar de vorige kiezen waren echt hel dus dacht wie weet werkt het! Maar ben ook nog sceptisch

7 maanden geleden

Ik heb een armbandje voor ons meisje. Ik denk al een jaar ofzo, en nooit last van doorkomende tanden of kiesjes gehad. Geen idee of het door het armbandje komt maar ik doe hem trouw om bij haar 😊

7 maanden geleden

Hier bij de oudste wel gedaan en scheelde veel qua kwijlen en eigenlijk weinig gemerkt van de tanden. Bij de jongste eigenlijk vergeten dat we hem hebben en is echt hel qua doorkomende tanden 🙈 vooral de kiezen zorgen voor slapeloze nachten en niks eten

7 maanden geleden

Ja ons meisje heeft het eerste jaar een armbandje gedragen en amper last gehad van doorkomende tandjes! Of het ook echt door het armbandje komt weet ik niet maargoed het stond ook heel schattig 😉

7 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Doen jullie hem in de nacht ook om of dan als enkelbandje?

7 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Bedankt voor de reacties! Doen jullie hem in de nacht ook om of dan als enk ...
In de nacht doe ik hem af, vind ik persoonlijk een fijner idee 😊

7 maanden geleden

Ons dochtertje draagt sinds haar 6 maanden ook op beide armen een armbandje. Zilveren meegroeiarmband, heel typisch voor de Chinese cultuur. Ze heeft inderdaad heel weinig tot geen last gehad van tandjes.

7 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Bedankt voor de reacties! Doen jullie hem in de nacht ook om of dan als enk ...
Ik deed hem sowieso om de enkel bij onze oudste zoon 😁 ook overdag, sok erover en dan zat hij er niet aan. Het bandje moet wel in contact zijn met de huid om te werken.

7 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

Ik deed hem sowieso om de enkel bij onze oudste zoon 😁 ook overdag, sok er ...
Jaa slim, dankjewel! Ik heb nu 2 armbandjes besteld, ga het denk ik ook als enkelbandje omdoen bij hem, ook gelijk maar een armbandje voor mezelf besteld haha

7 maanden geleden

Waar hebben jullie besteld :-)!

7 maanden geleden

Reactie op RGSD

Ik heb nu bij babynatura besteld

7 maanden geleden

Reactie op RGSD

Bij Ziltezusjes.nl

7 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Jaa slim, dankjewel! Ik heb nu 2 armbandjes besteld, ga het denk ik ook als ...
Ik heb destijds een combinatie bandje met barnsteen en amethist gekocht omdat hij zo onrustig sliep. Ik heb zelf ook armbandjes met amethist en rozenkwarts

7 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

Ik heb destijds een combinatie bandje met barnsteen en amethist gekocht omd ...
Okee en werkt dat een beetje?

7 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Okee en werkt dat een beetje?
Voor ons wel 😁

7 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

Voor ons wel 😁
Okee ben ik ook wel benieuwd naar haha, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

7 maanden geleden

Reactie op RGSD

https://www.dekleinelama.nl/product/baby-armbandje-barnsteen-amethist-en-rozenkwarts-14-cm/ Deze hebben wij. Van de kleine Lama

7 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Okee ben ik ook wel benieuwd naar haha, waar heb je die gekocht als ik vrag ...
Oh haha ik stuurde dat toevallig net door 🤭😂

7 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

https://www.dekleinelama.nl/product/baby-armbandje-barnsteen-amethist-en-ro ...
Ik zou dan alleen wel voor de 19cm gaan denk ik. Ik vond de 14cm snel te klein dus bij 1,5 jaar zal dat helemaal zijn. Je kunt ze altijd kleiner om doen. Bij onze oudste heb ik hem uiteindelijk rond zn romper mouw gedaan , omdat hij om zn enkel niet meer pastte 😁 Toen had hij rompers aan zonder mouwen. Of aan het labeltje van zn romper