13 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben voor onze oudste (nu 4 jaar) een inklapbaar bedhekje wat niet de volledige lengte van het betrekt. Deze gebruiken we bij opa en oma maar nemen we ook mee op vakantie. Hij heeft thuis een kajuitbed waardoor er al een plank zit en hij niet uit bed kan vallen. Wij zijn erg blij met het bedhekje en hij is dan ook nog nooit uit bed gevallen en heeft zich er nooit aan bezeerd. Doordat het niet over de gehele lengte wordt geplaatst kan hij ook nog makkelijke naar het toilet gaan als hij 's nachts moet
3 jaar geleden
Ik heb een bedhekje op mijn boxspring. Mijn dochter slaapt vaak bij ons in bed. Hij is heel prettig en voorkomt dat ze van het bed af kan rollen, maar het blijft oppassen. Ze kan zich nu ook optrekken en gaat staan dus als ze alleen slaapt in ons bed houd ik 24/7 de babyfoon in de gaten. Maar enkel voor het rollen in haar slaap is ie top.
3 jaar geleden
Ik heb hem dus maar aan 1 kant. Je schuift de 'poten' onder het matras en kan hem ook omlaag klikken als je hem niet gebruikt
3 jaar geleden
Reactie op Hetiswathetis
Wij hebben voor onze oudste (nu 4 jaar) een inklapbaar bedhekje wat niet de ...
Deze hebben wij ook, nu mee op vakantie. Onze oudste is 2 jaar en 2 maanden en slaapt sinds ze 2 is in een open bed wat best goed gaat. Deze is makkelijk opklapbaar en dus ook handig voor later. Maar ik vind het voor een 2 jarige wel een soort "schijnveiligheid" want als ze er tegenaan rolt met haar gewicht dan rolt ze er vanaf, ze is 11 kg. Maar een baby kan wel gewoon.
3 jaar geleden
Reactie op serrabre
Welke is dat trouwens het inklapbare bedhekje?
https://www.bol.com/nl/p/safety-1st-draagbaar-opvouwbaar-bedhekje-donkergrijs-met-netstructuur/9200000060076341?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Zo iets is het. Niet deze precies want hij is al wat ouder maar hij lijkt er erg veel op
3 jaar geleden
Reactie op juudje6
Deze hebben wij ook, nu mee op vakantie. Onze oudste is 2 jaar en 2 maanden ...
Mijn zoon van 4 gebruikt hem als hij bij mij in bed slaapt aangezien we een best hoog bed hebben. Hij slaapt er dan gewoon lekker tegenaan maar rolt er zeker niet uit
3 jaar geleden
Reactie op Hetiswathetis
Top, dank je!! ☺️
3 jaar geleden
Reactie op juudje6
Beter! Bij mij is ze er één x in het begin uitgerold of ze heeft het zelf p ...
Dat wegduwen lukt bij dit soort hekjes als het goed is niet. Het onderste gedeelte zit onder de matras dus er ligt best wel wat gewicht op.
Gelukkig maar dat het maar 1 keer is gebeurd.