14 Reacties

10 maanden geleden

Doe waar je goed bij voelt. Mijn oudste zoon, nu(2.5jaar) sliep ook voor zijn eerste verjaardag in een peuterledikant. Ging meteen vanaf dag 1 goed..

10 maanden geleden

Hier vanaf maand 8 een vloerbed geïntroduceerd. Beste keuze ooit.

9 maanden geleden

Reactie op Lisette3103

Dit vind ik wel heel erg interessant want zou dit zelf ook willen. Gaat jullie kindje dan niet zelf uit bed??

9 maanden geleden

Reactie op loite

Dit vind ik wel heel erg interessant want zou dit zelf ook willen. Gaat jul ...
Nee dat doet ze niet. Ze ging al wel vrij snel zelf naar boven als ze moe was, want die vrijheid had/heeft ze. Ze is nu 16 maanden en ze wacht altijd totdat we komen. Haar kamerdeur is wel dicht ☺️. Als haar deur open staat en ze heeft haar middagdutje gedaan dan loopt ze naar de trap (traphekje dicht).

9 maanden geleden

Reactie op Lisette3103

Nee dat doet ze niet. Ze ging al wel vrij snel zelf naar boven als ze moe w ...
Bedank voor je reactie! Nou misschien toch het overwegen waard om een vloerbed aan te schaffen ☺️

9 maanden geleden

Anders eerst proberen Matras op de grond dan weet je hoe ze het vind en of het voor jullie werkt

9 maanden geleden

Nou we hebben het 1 nachtje geprobeerd maar het was een kleien drama we konden hem steeds van de grond afrapen 🤣 hij lig weer lekker in ze baby bedje

9 maanden geleden

Reactie op liefstemama123

Nou we hebben het 1 nachtje geprobeerd maar het was een kleien drama we kon ...
Ach, dat was hier ook even het geval. Daarna corrigeerde ze het zelf weer haha

9 maanden geleden

Reactie op liefstemama123

Nou we hebben het 1 nachtje geprobeerd maar het was een kleien drama we kon ...
Haha. Ja zou even wennen zijn voor ze 🤭

9 maanden geleden

Reactie op Lisette3103

Hier ook een vloerbed nu 3 maandjes ong. Tot nu toe een succes. We hebben een extra grote gekocht (140x200) zodat een van ons er altijd bij kan liggen.

9 maanden geleden

Reactie op Lola-Feather

Hier ook een vloerbed nu 3 maandjes ong. Tot nu toe een succes. We hebben e ...
Heerlijk toch?! Vanavond ook een onrustig meisje. Ze probeerde zo hard om zelf in slaap te vallen. Toen is ze heerlijk tegen me aan gekropen en super zoet in slaap gevallen. Deze momentjes ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Lisette3103

Hier ook! Ledikantje was een drama! Nadat we nachten achter elkaar uren in de schommelstoel zaten met hem, eerst een matras aangeschaft om te kijken hoe dat ging. Kort daarna ook het bed besteld. Wij hebben wel een bed van 120x190 besteld, zodat we erbij kunnen liggen als dat nodig is. Heel fijn als hij bijvoorbeeld ziek is!

9 maanden geleden

Hier ook een vloerbed, met een los matrad ernaast. Lig dan regelmatig bij haar, want ze is niet de makkelijkste slaper. Ledikant was een drama vanaf 7 maanden. Het vloerbed werkt heel fijn en als ze eraf rolt rolt ze dus op het matras.

9 maanden geleden

Wij hebben het met ik denk zo'n 20 maanden geprobeert maar hij moest er nog niets van weten. Toen een tijdje ledikant en peuterbed in z'n kamer gehad zodat hij er een beetje aan kon wennen. Zusje is geboren toen mijn zoon net 2 werd. 2 maanden daarna wilde hij het wel, ik denk echt dat het aan het kindje zelf ligt. En anders misschien vast groter bedje aanschaffen en geleidelijk aan uitproberen.