30 Reacties

één jaar geleden

Mijne is wat rommelig elkdag een verassing maar door slapen ho maar dan om 1 dan om 3 soms terwijl ze genoeg voeding heeft maar ik ben ondertussen echt gesloopt 😴

één jaar geleden

Reactie op Demner

Heb je het afgebouwd? En de andere flessen opgehoogd? Ik ben nog een beetje ...
Wij hebben het niet afgebouwd, wel de voeding verhoogd. Ze kreeg eerst 5x150 met 5 schepjes. Toen zijn we overgestapt om 4x180 met 6 scheppen. We dachten we proberen het gewoon en we zien wel of ze ‘s nachts komt. Maar ze sliep gewoon heerlijk door. Komt ‘s ochtend a wel wat vroeger 6:30 ipv 7:00/7:30.

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Wat klinkt dit allemaal lekker zeg!! Stiekem jaloers! Ons ventje meldt zic ...
Heeft ie een tutje? Wij gaven ook 90, ochtend fles liet ie ook steeds staan maar inmiddels geven we zijn tutje, soms 2x en dan slaapt ie gewoon verder. Daardoor ook minder last van zijn voeding in de nacht qua buikje en poepen.

één jaar geleden

Reactie op BillieG

Wij hebben het niet afgebouwd, wel de voeding verhoogd. Ze kreeg eerst 5x1 ...
Op welke tijden geef je de flessen als ik vragen mag?😋

één jaar geleden

Hoelaat is dan het laatste slaapje geweest bij jullie? Ik probeer haar van 4 tot 5 nog een dutje te laten doen, maar dit mislukt vaak. Ze slaap ook alleen maar in bed of in de kinderwagen tijdens het lopen (slaapjes overdag zijn nog drama) en snachts komt ze ook nog een x en daarna vaak weer vanaf half 6 feest 😅. Overdag krijgt ze 5x180 en in de nacht dan nog een keer 120. Ga vanaf vanavond proberen die af te bouwen.

één jaar geleden

Hier rond 20 uur de laatste fles en slaapt dan tot half 8/ 8 uur door

één jaar geleden

Ons kindje krijgt om 18:00 de fles. Dan naar bed rond 19:00 en dan maken we haar tussen 21:00/21:30 wakker voor een 5e en laatste fles. Deze drinkt ze half slapend op. Maar ze heeft hem nog wel echt nodig. Aangezien ze overdag nog vaak veel laat staan van de flessen ..

één jaar geleden

22u de laatste fles en dan slaapt ze door tot 09.00u. Vandaag een uurtje later de fles gehad (papa is nu nog beneden met de fles) omdat haar dutjes wat langer waren.

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Wat klinkt dit allemaal lekker zeg!! Stiekem jaloers! Ons ventje meldt zic ...
Hier precies hetzelfde! Maar snachts echt niet tevreden te krijgen met een speen, dus blijf idd ook een klein flesje geven.

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Wat klinkt dit allemaal lekker zeg!! Stiekem jaloers! Ons ventje meldt zic ...
Sinds een paar dagen slaapt hij zowel overdag als nacht beter. Drinkt overdag zijn flessen meer leeg, laatste fles tussen 18.00-19.00u. Dan meldt hij zichzelf tussen 00.00-02.00u en slaapt dan tot 06.30u. Dit scheelt nu 1 fles😇