Iemand ervaring?
Mijn dochter is laatste maanden flink heen en weer aan het gaan met verkoudheid. Maar sinds vrijdag is het echt raak, neus verstopt hoesten. gisteravond had ze het ineens heel erg benauwd met ademen zag je heel erg haar buik ingaan en kon ze amper ademen. Meteen HAP gebeld en mochten direct komen, bleek een virus maar wat weten ze niet. Ze heeft pufjes gekregen 5 eerst en daarna naar een kwartiertje weer 5 toen ademen ze al stukken beter, toch ma kinderarts bij gehaald. En alles nagekeken ze is nog erg benauwd, maar mochten na alle controles wel naar huis. Ze heeft pufjes mee gekregen naar huis & ik moet elk 3 uurtjes haar 5 pufjes geven.
Maar toch voel ik me zo geschrokken en niet op mijn gemak. Omdat ze nog best snel ademend & ook erg buitenadem is het klinkt gewoon niet goed. Kinderarts zegt dat het echt een flinke virus is & dat het wel paar dagen kan duren tot het over is, en daarom een week die puf. Je ziet ook nog steeds die buik heel erg ingetrokken in haar ribben. Maar ze praat wel weer een beetje & hun zeggen dat ze heel veel slijm heeft.
Iemand ervaring? En waarbij het goed kwam heel onbezorgd hier🥺