14 Reacties
3 jaar geleden
Easy walker miley 2 in de aanbieding is die rond de 250 euro..
We hebben zelf de joolz aer echt een top ding.. ik zou zelf een dagje na babypark oid gaan en daar proberen wat bij jullie past en wat je fijn vind
Joolz aer is 350 euro nu omdat er een nieuwere type is .. evt marktplaats ?
3 jaar geleden
Wij zijn dinsdag op vakantie gegaan en wilde het weekend de Joolz Aer+ halen. Helaas kampt Joolz met lange levertijden en zou deze (kleur desert) pas eind juni begin juli leverbaar zijn.
Wij hebben nu dus voor de Dubatti Smart gekozen. Zelfde functies als de Joolz Aer+ alleen zitten de accessoires erbij.
Heb deze met aero inlegmat, regenhoes en hoes waar de buggy in kan gekocht voor €375,- bij Babypark.
Dit is dus wel flink duurder dan wat je in gedachte had, maar voor mij is hij het meer dan waard.
Een vriendin van mij heeft een buggy van Hamilton welke ook vliegtuig formaat heeft en dus mee mag in het vliegtuig
3 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-plus-buggy-1251270010.html?dwvar_1251270010_kleurnaam_60=Black&cgid=36#start=1
Ik heb deze aangeschaft voor onze vakantie in juni na tip van een vriendin die hem al gebruikt. Ik wil de ook een niet te dure buggy aangezien hij ook mee gaat in het vliegtuig
3 jaar geleden
Wij hebben net de oude model Joolz aer in huis, 329 voor betaalt ipv 450 voor de nieuwe, top ding! Zit ook regenhoes en reistas bij. Klapt mega compact in, kan je over je schouder hangen en hij rijd ook soepel en voelt comfortabel voor mijn dochter. Wij hadden al een geo3 maar ook deze voelt weer heel stevig en degelijk zoals we van Joolz gewend zijn. Persoonlijk zou ik liever 100 euro meer uitgeven aan iets wat goed werkt en lang mee gaat (tot ze geen buggy meer nodig heeft en evt meerdere kinderen)
3 jaar geleden
Wij hebben te TitaniumBaby beeyu buggy! Kan helemaal plat en is opvouwbaar om mee te nemen in het vliegtuig ! Hele fijne stevige buggy !!
3 jaar geleden
Reactie op Pascal1988
Kan deze ook helemaal plat? (voor als ze nog niet goed kunnen zitten)