14 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg 😊

2 jaar geleden

Ik volg ook🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Easy walker miley 2 in de aanbieding is die rond de 250 euro.. We hebben zelf de joolz aer echt een top ding.. ik zou zelf een dagje na babypark oid gaan en daar proberen wat bij jullie past en wat je fijn vind Joolz aer is 350 euro nu omdat er een nieuwere type is .. evt marktplaats ?

2 jaar geleden

Wij zijn dinsdag op vakantie gegaan en wilde het weekend de Joolz Aer+ halen. Helaas kampt Joolz met lange levertijden en zou deze (kleur desert) pas eind juni begin juli leverbaar zijn. Wij hebben nu dus voor de Dubatti Smart gekozen. Zelfde functies als de Joolz Aer+ alleen zitten de accessoires erbij. Heb deze met aero inlegmat, regenhoes en hoes waar de buggy in kan gekocht voor €375,- bij Babypark. Dit is dus wel flink duurder dan wat je in gedachte had, maar voor mij is hij het meer dan waard. Een vriendin van mij heeft een buggy van Hamilton welke ook vliegtuig formaat heeft en dus mee mag in het vliegtuig

2 jaar geleden

Wij zijn van plan de kinderkraft grande plus te kopen, wel voor ons zoontje van 2. Ik heb hem nog niet in het echt gezien maar lijkt op filmpjes en reviews degelijk en kan volledig plat. Op Amazon voor 150 euro

2 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-plus-buggy-1251270010.html?dwvar_1251270010_kleurnaam_60=Black&cgid=36#start=1 Ik heb deze aangeschaft voor onze vakantie in juni na tip van een vriendin die hem al gebruikt. Ik wil de ook een niet te dure buggy aangezien hij ook mee gaat in het vliegtuig

MOD

2 jaar geleden

Wij hebben net de oude model Joolz aer in huis, 329 voor betaalt ipv 450 voor de nieuwe, top ding! Zit ook regenhoes en reistas bij. Klapt mega compact in, kan je over je schouder hangen en hij rijd ook soepel en voelt comfortabel voor mijn dochter. Wij hadden al een geo3 maar ook deze voelt weer heel stevig en degelijk zoals we van Joolz gewend zijn. Persoonlijk zou ik liever 100 euro meer uitgeven aan iets wat goed werkt en lang mee gaat (tot ze geen buggy meer nodig heeft en evt meerdere kinderen)

2 jaar geleden

Ik kom net terug en heb de Easywalker Miley 2 gekocht en gebruikt, voor vliegreis en vakantie. Top ding. Kan ook goed plat zodat ze erin kon slapen. Zonnekap kan ver naar beneden en veel steun als ze wel rechtop zit. Ik ben er blij mee ondanks de prijs.

2 jaar geleden

Wij hebben te TitaniumBaby beeyu buggy! Kan helemaal plat en is opvouwbaar om mee te nemen in het vliegtuig ! Hele fijne stevige buggy !!

2 jaar geleden

Ik heb er vorige week 1 van het merk ZOE op marktplaats gekocht voor 35 euro, top ding!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij gaan de Joolz aer + huren voor 2 weken (krijgen over een tijdje goeie buggy namelijk), maar dat ding rijdt echt helemaal top en kan goed plat. Bij prenatal meerdere uitgetest en deze is echt heerlijk.

2 jaar geleden

Wij hebben een deryan xp xl buggy. Nog niet in gebruik maar heeft grote achterwielen dus rijdt fijn, maar alsnog klein op te vouwen. Bij bol.com is ie in de aanbieding.

2 jaar geleden

Kan deze ook helemaal plat? (voor als ze nog niet goed kunnen zitten)

2 jaar geleden

Volg