11 Reacties

2 jaar geleden

Mijn ervaring is dat op geeneen zakje de ml kloppen.. ik deed eerst het aantal ml in de fles en daarna in het zakje. Ik schreef dan de aantal ml op t zakje.. Zelfs mijn 2 dr brown flessen zijn niet helemaal hetzelfde...

2 jaar geleden

Hier klopt de ml ook niet helemaal, zit er altijd ongeveer 10cc naast. Heb zakjes besteld via bol.com

2 jaar geleden

Ik gebruik gewoon ikea zakjes. Ik schrijf er op hoeveel ml en de datum.

2 jaar geleden

Bewaarzakjes zetten uit hoe meer je ze vult met melk, vandaar dat de maatverdeling niet klopt. Soms kun je de bodem uitvouwen waardoor het zakje niet van vorm verandert, waardoor de maatgeving wel betrouwbaar is. Ik heb er geen met uitvouwbare bodem (heb die van Qey hierboven) maar ik doe het eerst in een potje waarvan ik wel betrouwbaar de maat kan aflezen.

MOD

2 jaar geleden

Reactie op Poppetje123

Hier klopt de ml ook niet helemaal, zit er altijd ongeveer 10cc naast. Heb ...
Deze hebben wij ook heel tevreden over! Je kan met keukenweegschaal wegen dat is het meest accuraat, ik schrijf het dan erop

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/nutrea-100-stuks-moedermelk-bewaarzakjes-met-schenktuit-200-ml-inclusief-pen-borstvoeding-bewaarzakje/9300000083018204/ Heb deze, zit n schenktuit aan en verandert van kleur bij de juiste temperatuur. Ben er erg tevreden over. Alleen klopt de hoeveelheid idd niet maar dat schrijf ik erop met de stift die er bij gegeven wordt.

2 jaar geleden

Deze hebben wij ook. Ik vindt ze top!

2 jaar geleden

Gewoon in een maatbekertje afmeten, ingieten In het zakje en opschrijven hoeveel erin zit toch?😃

2 jaar geleden

Over die hoeveelheden even een hele praktische tip: erin gieten en erna op een weegschaal zetten en iets van 5 gram eraf trekken voor het zakje. De verdeling klopt namelijk ook bij medela niet..

2 jaar geleden

Reactie op Karen90

Ik gebruik gewoon ikea zakjes. Ik schrijf er op hoeveel ml en de datum.
Die zijn niet BPA-vrij toch?

2 jaar geleden

Reactie op Kaasje21

Die zijn niet BPA-vrij toch?
Jawel hoor, ik kan het niet zo snel terugvinden, maar ikea gebruikt geen bpa in spullen die in contact komen met eten. Deze zakjes zij specifiek bestemd voor het bewaren van eten.