6 Reacties
10 maanden geleden
Wij hebben soort iets gelijks mee gemaakt, met onze jongste.
Op een of andere dag kon hij zijn armpje niet meer gebruiken.. ze hebben toen ook foto's ect gemaakt maar konden ook niks vinden.
Hij heeft er dikke week last van gehad, dat hij hem totaal niet gebruikte en bij aanraking hard moest huilen.
Wij kregen het advies om een zetpil voor de pijn te geven..
Wat het is geweest, weten we nog steeds niet.
Maar vermoeden is toch iets van verkeerde beweging of flink gekneusd.
Heb je haar al een zetpil gegeven? Zo niet zou ik haar dit lekker geven.. zolang ze pijn heeft, en even paar dagen aankijken of er verbetering lijkt te komen..
10 maanden geleden
Reactie op Manu26
Wij hebben soort iets gelijks mee gemaakt, met onze jongste.
Op een of an ...
Bedankt voor je reactie. Dit stelt me in ieder geval gerust dat het blijkbaar wel zomaar ineens kan komen en ook weer verdwijnen.
Het kan natuurlijk goed dat ze een gekke beweging heeft gemaakt helemaal nu ze zich anders moet voortbewegen dan ze is gewend.
Ik heb haar inderdaad een zetpil gegeven. Had afgelopen nacht niet het idee dat het hielp maar hopelijk geeft het toch wat verlichting en kunnen we vannacht alle drie iets beter slapen 🙏🏻.
10 maanden geleden
Reactie op A&F
Bedankt voor je reactie. Dit stelt me in ieder geval gerust dat het blijkba ...
Ja je maakt je al snel zorgen, om die kleintjes en terecht uiteraard, liefste neem je het over van ze.
Je kunt anders misschien nog nurofen proberen.. mijn oudste reageerd ook niet op een zetpil, bij hem werkt nurofen Kids heel erg goed.
Misschien kun je dit nog proberen, als de zetpil weer niets doet..
Zou zo fijn zijn, als het voor je dochtertje comfortabel mogelijk is..
Heel veel beterschap met dr.. en hopelijk is ze snel weer de oude.
10 maanden geleden
Reactie op Manu26
Ja je maakt je al snel zorgen, om die kleintjes en terecht uiteraard, liefs ...
Ja dat klopt het is zo naar. Helemaal omdat ze nog niet kunnen uitleggen wat er is.
Dank je! Ik ken dat niet. Heb inderdaad nog nooit gemerkt ( ook niet met andere pijntjes ) dat een zetpil iets deed. Dus wellicht is dit iets!