20 Reacties
2 maanden geleden
Wij geven een veloretti fiets. Verder op het lijstje: speeltent, scoot&ride, badspeelgoed, memory, boekjes, kralen rijgen, klei, verf, little dutch speelgoed (kassa etc), regenlaarzen, paraplu, badjas, servies, kinetisch zand, stapelstein, stofzuiger, connetix.
2 maanden geleden
Mijn zoontje was afgelopen zaterdag jarig. Hij heeft een keukentje gekregen, garage, auto speelmat, spel: haba mijn eerste boomgaard, auto’s, badspeelgoed, pannenset voor in het keukentje, little dutch cutting fruit, duplo muck at the race, connetix pastel transport pack, skippy koe, electro wonderpen ontdek vormen en kleuren, play doh starter set. Hij is met alles heel blij. :)
2 maanden geleden
Hier ook 0 inspiratie... hij binnenkort 2 en dan ook nog een maand later sinterklaas. We hebben al heel veel omdat we ook nog een zoon hebben van 6... met de verjaardag kunnen we nog "oud" speelgoed van de oudste inpakken maar met sint werkt dat natuurlijk niet
2 maanden geleden
Knutselspullen kunnen volgens mij altijd wel, gaat ook weer op. Wat ideeën: waterverf met kwasten en waterverf papier, krijt (vind zelf die van Bruynzeel erg fijn en geven goed kleur af) of potloden (Stabilo Woody 3 in 1) met papier, stickers, gekleurd papier, klei met vormpjes en roller etc (playdoh heeft leuke startersets).
Op de opvang is kinetisch zand met een mooie speelbak favoriet, daar kan je ook veer van alles bijkopen. Ik heb zelf mijn oog laten vallen op de speelbak van Grapat met zand van Grenn (goede kwaliteit zodat het niet alsnog allemaal uit elkaar valt en overal ligt).
Badspeelgoed vervangen we regelmatig om schimmel te voorkomen. Boekjes nooit genoeg van. Misschien een uitbreiding van iets dat je zoon al heeft (mooie houten garage voor auto's of een speelkleed, bouwspeelgoed).
Of gewoon lekker iets praktisch. Pyjama, sloffen, Rugzak, kidikutter messen om te helpen in de keuken, zwemkleding/bandjes/badhanddoek poncho/slipstops.
Of iets om te doen: abonnement voor gym, dansen, dierentuin, monkey town.
Ik heb meer ideeën dan dingen die ik wil geven haha.
2 maanden geleden
Reactie op Yessicamsterdam
Mijn zoontje was afgelopen zaterdag jarig. Hij heeft een keukentje gekregen ...
Oooh, hij heeft trouwens ook connetix gehad. Dat is ook zoooo leuk!! Hij speelt daar heel leuk mee!
2 maanden geleden
Reactie op puckel
Dankjewel voor je reactie! Toch wel? Ik kreeg vaak te horen dat het voor zi ...
Hij vindt het geweldig. Ook op een magneet bord kan je ze heel leuk plakken. Of voor het raam, als het zonnetje dan naar binnen schijnt dan krijg je een mooie gekleurde vloer haha. Hij heeft de garage van Trixie gehad. :)
2 maanden geleden
Reactie op puckel
Dat klinkt erg leuk! Mij leek ook de knikkerbaan van connetix erg leuk!! Da ...
Kinderen in de familie hebben de knikkerbaan en die is echt niet geschikt voor kleintjes. Die kinderen zijn ouder (4) en vinden het al heel moeilijk om het in elkaar te zetten, dat moeten de ouders doen. Mijn sloopkogel van bijna 2 heeft het vervolgens in een seconde gemold.
2 maanden geleden
Hier ons lijstje, miss kan je er wat uithalen wat je leuk vind
https://lijstje.nl/maisongrob
2 maanden geleden
Hoi! De grotere cadeaus kon ik makkelijk bedenken maar met de kleinere had ik even geen idee. Toen ging ik bij een speelgoedwinkel (gras onder je voeten had ik) zoeken op educatief speelgoed en Wow toen had ik genoeg inspiratie 😂
Qua grotere cadeaus krijgt mijn zoontje( van ons en opa's en oma's): stepje, autogarage, toet toet treinstation, kinderkoffer.
Via marktplaats kan je ook echt veel speelgoed vinden dat echt nog top is.
Kleinere cadeaus die ik o.a. heb gevraagd: magneetbord/puzzel, stempelrollers, janod kleurenspel specht, sensorische stenen, Electro wonderpen etc
2 maanden geleden
https://www.lijstje.nl/AidenKoburg
Ons lijstje. Onze zoon speelt nu enorm veel met een zelf gemaakte tafel met bakjes, kastanjes en ander sensory spel. Aldi heeft hier erg veel voor in de speelgoed folder voor een zacht prijsje.
Ook de assecoires zijn niet te duur, bakjes voor een paar euro.
2 maanden geleden
Reactie op puckel
Hoe bevalt de connetix transport pack bij je zoontje ? Denk eraan om eerst ...
Dat is toevallig. Die heeft hij ook voor zijn verjaardag gehad. hij vindt het nog steeds geweldig. Ook speelt hij er vaak mee zonder de trein. Dus dan stapelt hij de magneten of we gaan samen een hok bouwen waar zijn duplo beestjes in kunnen. Ook heel leuk om de magneten tegen de prullenbak aan te plakken. Wij gaan daarom ook een magneetbord kopen. Binnenkort is het blackfriday. Misschien is er dan wel het één of ander met korting te koop. :)
één maand geleden
Duurdere uitgave, we hebben voor ons zoontje een trampoline gekocht. Hij vindt het geweldig 😊.
Hij heeft vandaag van opa's en oma's, magneettegels en een grote treinset van little dutch gekregen. Hij had al een garage van litte dutch, daarop kan de treinset worden aangesloten.
Verder heb gevraagd om dingen die snel opraken zoals verf en kleurboeken.