12 Reacties

één jaar geleden

Klinkt alsof dat kindje de agressiviteit niet van een vreemde heeft 🫣 Echt bizar natuurlijk…

één jaar geleden

Nou zoals ik het lees valt in dat gezin de appel niet ver van de boom. Heb haast medelijden met dat meisje dat ze een moeder heeft die zo'n voorbeeld geeft. Lekker naast je neerleggen als je t mij vraagt, hoop dat jij en je dochtertje een beetje van de schrik kunnen bekomen. En trots zijn dat jij een beter voorbeeld bent voor je kleine meid. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet voor rede vatbaar

één jaar geleden

Reactie op CHMB

Klinkt alsof dat kindje de agressiviteit niet van een vreemde heeft 🫣 Ech ...
Nou zeg dat wel… dat was overduidelijk

één jaar geleden

Reactie op Manda

Nou zoals ik het lees valt in dat gezin de appel niet ver van de boom. Heb ...
Dat is waar, dankjewel 🧡

één jaar geleden

Wow bizar die moeder! Ook echt heel raar dat een kind van 2/3 ineens uit het niets een ander kindje naar grond werkt en begint te slaan en knijpen. Echt niet normaal kindergedrag als je het mij vraagt. Maar goed gehandeld hoor! Ik had precies hetzelfde gedaan.

één jaar geleden

zn mensen zul je altijd tegenkomen ik heb dit gelukkig niet mee gemaakt maar ik ben wel zn type ligt er ok wel een beetje aan wanneer iemand mijn kind zomaar uit het niet uithaal en ik heb de moeder al de situatie uitlegt en niet luisterd ongeacht vaak hebbrn angegeven met vriendelijke manier dat als haar kind nogmaals mijn kind zou slaan dat ik zelf in houden hou en zowiezo leer ik mijn kind aan als hij gepest zou worden of er wod iets bij hem gedaan wat hij niet leuk vind dat hij na 3x waarschuwing terug mag doen en lulligige is je kindje is nog niet in staat om voor zichzelf op te komen nu ze nog jong is maar dat meisje van 2/3 is een stuk verder en weet wat ze doet!

één jaar geleden

Jeetje wat schrikken zeg! Absoluut asociaal gedrag.. goed voorbeeld doet volgen, zullen we maar zeggen... dat meisje leert niet anders als ze zo'n moeder heeft.🤷🏼‍♀️🥲 Helaas lopen er ook van zulke mensen rond en ontkom je er niet aan. Ik denk dat je heel goed gehandeld hebt. Hopelijk kun je het snel van je af zetten☺️

één jaar geleden

Jeetje… welke ballorig was dit? Weet ik dat ik daar niet naartoe hoef 😅🙈 Wat een verschrikkelijk nare “vrouw” (wijf dus) zeg.

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

Jeetje… welke ballorig was dit? Weet ik dat ik daar niet naartoe hoef 😅🙈 ...
Ballorig in Venlo, was de tweede keer en nooit meer daar 😂

één jaar geleden

Jeetje wat vreselijk! Je hebt goed gehandeld hoor en de appel valt niet ver van de boom als ik dit zo lees! Ik weet dat in de meeste panden van ballorig cameratoezicht is. Ik zou in zo'n situatie denk ik het personeel ook even inlichten over het volgens moeder "fantastische kind" en moeder zelf natuurlijk! Aangezien ze je toch echt wel op een bedreigende manier liet weten er niet van gediend te zijn.. (terwijl je niks fout hebt gedaan) want ja haar kind doet natuurlijk helemaal niets!!😒😒 En daarbij hoe weet jij welke moeder bij dat kind hoort, kind was vast niet volledig onder toezicht van moeder aan het spelen! Dus jij moet helderziend zijn om even naar de moeder te kunnen lopen om het netjes op te lossen terwijl jou kind daar ligt te huilen.. Wie denkt dat mens wel niet wie ze is zeg! Je hebt het goed gedaan hoor mama😘

één jaar geleden

Jeetje wat een achterlijke situatie! Ik snap heel goed dat je je ei kwijt wil! Ik zou dit ook niet goed los kunnen laten, denk ik. Juist ook dat onrechtvaardige. Zij komt er nu een soort van mee weg en jaagt jullie gewoon weg. Gadverdamme! Ik zou denk ik voor mijn eigen gemoedsrust nu nog contact opnemen met de locatie. Misschien kan ze op een zwarte lijst ofzo 😂

één jaar geleden

Moeder mag heel dankbaar zijn dat ze een rustige moeder tegenover haar had. Ik vind dit je dit heel netjes heb gedaan. Ik had dit je niet na gedaan. Ik was helemaal gaan steigeren. ( wat natuurlijk ook niet goed is maar ben nou eenmaal zelf zo als er onrecht wordt gedaan ) Ik zou een mailtje sturen en de situatie uitleggen en misschien dat ze het via videobeelden het kunnen uitvinden en die moeder niet meer zullen binnen laten