Ik wil even mijn ei kwijt wat er afgelopen week is gebeurd bij Ballorig binnenspeeltuin.
Ik ging samen met mijn vriendin met haar dochtertje van 1,5 jaar oud en mijn dochtertje van 1 jaar en 2 maandjes.
Ze waren lekker aan het spelen in het baby/peutergedeelte en wij hielden constant een oogje in het zeil.
Op een gegeven moment waren we er ongeveer een halfuurtje en mijn dochtertje was bij mij aan het spelen en mijn vriendin zat naast mij en hield haar dochtertje in de gaten. Op een gegeven moment komt een wat ouder meisje van 2/3 jaar oud naar mijn dochtertje toe gelopen en trekt haar naar de grond bij haar keel en op de grond begint ze haar te slaan en te knijpen. Ik was echt in shock van wat er gebeurde, ik schrok me rot. Ik heb toen dat meisje van mijn dochter afgehaald, op gewoon een normale manier en gezegd dat ze dit niet mag doen. Het meisje is toen weggelopen en kwam even later ineens terug met haar moeder en wees ons aan. Ik ben toen naar de moeder toegelopen met het idee dat we even gingen bespreken wat er net was gebeurd. De moeder van het meisje vroeg of er zojuist iets gebeurd was. Ik vertelde vervolgens dat toen mijn dochtertje aan het spelen was, haar dochter ineens kwam aanlopen en mijn dochter naar de grond trok en haar vervolgens ook nog begon te knijpen en te slaan, waarvan ik erg schrok. Op de grond begon mijn dochter ook te huilen. Ik heb toen uit bescherming voor mijn dochter haar dochtertje van haar afgehaald en gezegd dat ze dat niet mocht doen. Vervolgens werd de moeder kwaad en zei ze op een harde toon: dus je hebt mijn dochter aangeraakt? Vervolgens zei ik, ik heb haar alleen “aangeraakt” om haar van mijn dochter af te halen? Wat moet ik dan doen. Toekijken? Toen zei ze: het zijn maar kinderen, maar je raakt mijn dochter niet meer aan!! Hierbij verhefde ze echt haar stem en wees ze met haar vinger in mijn gezicht. Ik ben vervolgens weggelopen omdat ik echt niet gediend ben als er zo in mijn gezicht geschreeuwd word + ik voor mijn gevoel totaal onrechtvaardig werd behandeld want haar dochter deed mijn dochter pijn? Je kan ook normaal antwoorden als “oh wat vervelend dat mijn dochter dit gedaan heeft, dit is niet de bedoeling, of kom in het vervolg even naar mij toe”. Toen ik wegliep riep ze nog een keer “je raakt mijn dochter niet meer aan!”. En toen liep ze ook weg. Ik was op dit moment zo in shock en aan het trillen van de adrenaline. Ik ben toen naar mijn vriendin gelopen en had het haar uitgelegd, omdat ze het maar voor de helft had meegekregen.
Vervolgens kwam de moeder terug met haar vriendinnen en kwam wat dichter in de buurt zitten om ons zogenaamd in de gaten te houden. Wij voelden ons hierdoor ook echt niet meer op ons gemak en zijn na een tijdje ook maar naar huis gegaan.
Vond dit zo vervelend en onrechtvaardig. Wat vinden jullie van deze situatie?