8 Reacties

3 jaar geleden

in me vorige zwangerschap hield dit bij mij aan tot ongeveer 24 weken me verloskundige zei dat het bloedvaatjes zijn

3 jaar geleden

bij twijfel kan je altijd een dienstdoende verloskundige bellen maar je baarmoeder en vagina zijn behoorlijk doorbloed en met seks kàn het gebeuren dat een haarvaatje springt oid. kan in principe geen kwaad hoor, vooral plezier blijven maken met seks rn bij twijfel bellen voor geruststelling

3 jaar geleden

Dit heb ik gisteren ook gehad met een klontje maar geen buikpijn 13 weken en vandaag gelukkig gestopt als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon bellen dat heb ik ook gedaan en ik mocht meteen langskomen

3 jaar geleden

Dit heb ik gisteren ook gehad met een klontje maar geen buikpijn 13 weken e ...
Dat is ook even schrikken ja, was verder alles oke?

3 jaar geleden

Dat is ook even schrikken ja, was verder alles oke?
Jaa alles was gelukkig goed maar ze wist niet naar het bloed vandaan kwam

3 jaar geleden

Ik had zelf gelezen dat je baarmoedermond beter doorbloed is tijdens je zwangerschap en dus bij seks sneller kan bloeden. Ik heb er zelf weinig weet van, maar dit las ik toevallig

3 jaar geleden

Je baarmoedermond etc zijn nu beter doorbloed vanwege je kindje. Tijdens de seks kan er dan dus een bloedvaten oid springen door het stoten. Zolang het niet heel veel bloed is en het niet uren aan houdt, hoef je niet bang te zijn. Is wel lastig I know. Ben zelf ook ongeveer 5 weken en vond de eerste keer seks sinds ik het wist toch ook wel spannend. Verloor daarna indd ook heeeel licht wat bloed. Maar is normaal! Kan ook geen miskraam oid opwekken.

3 jaar geleden

Buikpijn kan je overigens ook een beetje krijgen! In ieder geval wel als je bent klaargekomen. Komt door het samentrekken van je baarmoeder wat dan wat pijn kan doen. Is ook normaal en ook dat kan geen kwaad