6 Reacties

3 jaar geleden

Wat vervelend! Misschien even de HAP bellen? Krijg je al medicatie voor het overgeven. Heftig hoor, hoop dat je je snel wat beter voelt. 馃崁

3 jaar geleden

Nou, hier zou ik ook zeker even de Huisartsenpost voor bellen. Blijft nl niet gezond en normaal dat je bloed op braakt.

3 jaar geleden

Nou, hier zou ik ook zeker even de Huisartsenpost voor bellen. Blijft nl ni ...
Heb net de dokter van wacht gebeld voor de zekerheid. Zolang het niet vaker is of ik niet enorm veel buikpijn krijg, is het nog niet te gevaarlijk. Vermoedelijk gesprongen adertje

3 jaar geleden

Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis en voor mij klinkt het als een gesprongen vaatje vanwege de vele druk bij het vele braken! Mocht het erger worden zou ik wel weer opnieuw contact opnemen. 馃槉

3 jaar geleden

Inderdaad gesprongen adertje. Ik had het ook, zelfs in mijn neus 馃槄 ik heb afgelopen enorme last van misselijkheid gehad, elke dag tot een uur of 3. Vandaag heb ik voordat ik ook maar iets at/dronk, eerst droge crackers gegeten. Dit was echt een wereld van verschil voor mij! Dus een tip voor als je het nog niet geprobeerd hebt 鈽猴笍

3 jaar geleden

Had ik vorige week ook inderdaad heb teveel druk gezet bij het spugen dus was er iets geknapt. Sterkte 馃槝