56 Reacties

2 jaar geleden

Dat is de nub! Ik zou ook zeggen 💙

2 jaar geleden

Ik denk ook een jongen. Dat bolletje was bij ons ook te zien tijdens de echo

2 jaar geleden

Bij onze geslachtsecho was het bolletje ook te zien en dat wordt een jongetje (volgens de echoscopist met 99,9% zekerheid 🙈)De vorige echo’s lieten de nub niet zien. Mijn gevoel zei eerst ook meisje maar dat zegt dus niet altijd alles 😅

2 jaar geleden

Ik zag idd jongetje bij jou voorbij komen. Ik denk door het streepje toch een meisje. Maar ben absoluut geen professional haha. Er zijn bedrijven uit Engeland die tegen betaling een ‘professionele’ analyse doen. Als je Nub op instagram zoekt, kom je er wel.

2 jaar geleden

Reactie op KleineFramboos

Ik zag idd jongetje bij jou voorbij komen. Ik denk door het streepje toch e ...
Ja dat denk ik dus ook. Als je via instagram het opvraagt. Waar kan je dan foto sturen? Ik zie namelijk alleen afrekenen maar kan nergens foto meesturen. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op GeleStip

Bij onze geslachtsecho was het bolletje ook te zien en dat wordt een jonget ...
Ja ik ben dus echt heel benieuwd. Het liefst wil ik het vandaag al weten 😂

2 jaar geleden

Reactie op Trudy85

Ik denk ook een jongen. Dat bolletje was bij ons ook te zien tijdens de ech ...
Heb je een voorbeeld van jou echo?

2 jaar geleden

Reactie op noush

Heb je een voorbeeld van jou echo?
Nee helaas niet. Die heeft ze niet afgedrukt omdat ze een echo kon maken tussen de beentjes door

2 jaar geleden

Reactie op Trudy85

Nee helaas niet. Die heeft ze niet afgedrukt omdat ze een echo kon maken tu ...
Hoeveel weken was je hier ☺️?

2 jaar geleden

Reactie op noush

Hoeveel weken was je hier ☺️?
15+1

MOD

2 jaar geleden

Ja het streepje is schaambot, bolletje beginnend pjemeltje 🙈 het is afwachten tot je geslachtsecho hebt gehad, maar ik vind m duidelijk 💙

MOD

2 jaar geleden

Hoe ver ben je trouwens Noush? Vanaf 14 weken kan je geslachts echo doen, ik zou dat eerder doen dan geld uitgeven aan nub analyse, die gaan denk ik hetzelfde zeggen namelijk. En de echo geeft wel duidelijkheid.

2 jaar geleden

Reactie op Eevx

Hoe ver ben je trouwens Noush? Vanaf 14 weken kan je geslachts echo doen, i ...
Ik ben nu 15 weken zwanger. Ik heb de echo aanstaande woensdag staan. Ik wilde eigenlijk wachten tot 20 weken echo. Hihi maar nu ineens ben ik zo nieuwsgierig 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Trudy85

15+1
Zo dan is het inderdaad al echt duidelijk. Ik heb volgende week echo staan dan ben ik 16 weken🥰

MOD

2 jaar geleden

Reactie op noush

Ik ben nu 15 weken zwanger. Ik heb de echo aanstaande woensdag staan. Ik wi ...
15 weken is het echt te zien, dus nog paar daagjes 🍀 wel even die kleine aanspreken dat ie er goed voor gaat liggen 😂

2 jaar geleden

Reactie op noush

Ja dat denk ik dus ook. Als je via instagram het opvraagt. Waar kan je dan ...
Je krijgt daarna een e-mail adres waar je de foto naar kan opsturen.. Ik had het bij Nub Tech gedaan

2 jaar geleden

Reactie op KleineFramboos

Je krijgt daarna een e-mail adres waar je de foto naar kan opsturen.. Ik ha ...
Dankjewel. Ik heb het opgestuurd. Krijg als het goed is morgen antwoord. Zo stom dat ik dit doe😂 wat nieuwsgierigheid met je doet!

2 jaar geleden

Spannend! Ik vind het ook duidelijk een jochie met vergelijkbare nubjes zeg maar! Heb je al 2 jongens? Aangezien je aangaf dat bolletje bij je andere 2 kinderen niet gezien te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op noush

Dankjewel. Ik heb het opgestuurd. Krijg als het goed is morgen antwoord. Zo ...
Haha ja ik vond mezelf ook stom, maar ik vond het ook gewoon heel interessant om te doen en dacht ach waarom niet 🤪 Toch leuk om met de geslachtsbepalende echo te kijken of het wel of niet klopt. Die echo neem ik dan pas ook voor waarheid aan😉

2 jaar geleden

Reactie op Emilybaby

Spannend! Ik vind het ook duidelijk een jochie met vergelijkbare nubjes zeg ...
Ik heb al een meisje en een jongen. Maar heb dus eerder niet zo n bolletje gezien🙈