Hoi allemaal, ik vroeg me even af. Wat is het bolletje wat jullie zien boven de streep? Is dat de nub? Ik vind dit zo verwarrend. Aantal dames hebben een jongen gegokt. Mijn gevoel zegt 💗. Bij mij andere 2 kids zag ik dit bolletje dus helemaal niet. Kan dit iets anders zijn? Help a girl out please….
Bij onze geslachtsecho was het bolletje ook te zien en dat wordt een jongetje (volgens de echoscopist met 99,9% zekerheid 🙈)De vorige echo’s lieten de nub niet zien. Mijn gevoel zei eerst ook meisje maar dat zegt dus niet altijd alles 😅
Ik zag idd jongetje bij jou voorbij komen. Ik denk door het streepje toch een meisje. Maar ben absoluut geen professional haha. Er zijn bedrijven uit Engeland die tegen betaling een ‘professionele’ analyse doen. Als je Nub op instagram zoekt, kom je er wel.
Ik zag idd jongetje bij jou voorbij komen. Ik denk door het streepje toch e ...
Ja dat denk ik dus ook. Als je via instagram het opvraagt. Waar kan je dan foto sturen? Ik zie namelijk alleen afrekenen maar kan nergens foto meesturen. 🙈
Hoe ver ben je trouwens Noush? Vanaf 14 weken kan je geslachts echo doen, ik zou dat eerder doen dan geld uitgeven aan nub analyse, die gaan denk ik hetzelfde zeggen namelijk. En de echo geeft wel duidelijkheid.
Hoe ver ben je trouwens Noush? Vanaf 14 weken kan je geslachts echo doen, i ...
Ik ben nu 15 weken zwanger. Ik heb de echo aanstaande woensdag staan. Ik wilde eigenlijk wachten tot 20 weken echo. Hihi maar nu ineens ben ik zo nieuwsgierig 🙈
Spannend! Ik vind het ook duidelijk een jochie met vergelijkbare nubjes zeg maar! Heb je al 2 jongens? Aangezien je aangaf dat bolletje bij je andere 2 kinderen niet gezien te hebben.
Dankjewel. Ik heb het opgestuurd. Krijg als het goed is morgen antwoord. Zo ...
Haha ja ik vond mezelf ook stom, maar ik vond het ook gewoon heel interessant om te doen en dacht ach waarom niet 🤪 Toch leuk om met de geslachtsbepalende echo te kijken of het wel of niet klopt. Die echo neem ik dan pas ook voor waarheid aan😉