25 Reacties

één jaar geleden

*voorheen waren m’n borsten vol en stevig ondanks de kleine B cup

één jaar geleden

Op de antwoord komt het ooit weer goed.. geen idee... ik denk van niet.. Ik ging ook van een mooi handje vol.. naar nu thee zakjes.. ik vind het verschikkelijk.. Ik denk er al tijdje overna om toch een borstvergroting te laten doen. Maar ook daar hoor je weer 2 kanten van. Maar toch die borsten.. ze zijn zoo belangrijk vind ik. * Ik heb dan 2 kindjes borstvoeding gegeven.

één jaar geleden

Ik heb bijna geen bv gegeven 1 weekje volledig en een maand alleen de nacht (helaas gestopt i.v.m. te weinig productie) hierna kreeg ik ook theezakjes. Na een tijdje werden ze wel iets voller maar lang niet zoals het was helaas.. denk ook niet dat dit beter word

één jaar geleden

Hier een jaar fulltimer borstvoeding gegeven. Merk ook dat ze slapper zijn. Maar he ik ben er trots op. Heb een jaar de kleine gevoed. Is de wederhelft er niet blij mee heeft hij pech.

één jaar geleden

Reactie op Kleintjevd

Ik heb bijna geen bv gegeven 1 weekje volledig en een maand alleen de nacht ...
Oh :( en na hoe veel tijd merkte je dat je borsten weer ietsje voller werden? 🙏🏽

één jaar geleden

Reactie op ellenk91

Hier een jaar fulltimer borstvoeding gegeven. Merk ook dat ze slapper zijn. ...
Helemaal waar! Maar ik zit er niet mee omdat het voor mijn partner jammer is, vind het zo zonde voor mezelf 😭😅

één jaar geleden

Ik denk dat hier wel 3 maanden over heen gingen

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Op de antwoord komt het ooit weer goed.. geen idee... ik denk van niet.. ...
Ja vind ik ook…. En dit is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Een borstvergroting durf ik absoluut niet, uiteraard wel over nagedacht. Hoe lang geleden heb je bv gegeven ?

één jaar geleden

Reactie op Kleintjevd

Ik denk dat hier wel 3 maanden over heen gingen
Oja! Ja dan geef ik de hoop toch een beetje op 🫠

één jaar geleden

Reactie op LIZELO

Oja! Ja dan geef ik de hoop toch een beetje op 🫠
Moet er wel bij zeggen dat ik ook 2x per week sport misschien dat dit ook iets mee heeft geholpen

één jaar geleden

Reactie op Kleintjevd

Moet er wel bij zeggen dat ik ook 2x per week sport misschien dat dit ook i ...
Ja ik sport ook 2-3 x per week haha maar helaas 😅😅😅

één jaar geleden

Reactie op LIZELO

Ja vind ik ook…. En dit is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Een borstv ...
Ik twijfel ook heel erg.. maar ik wil mezelf niet eens naakt in de spiegel aankijken. Zo vreselijk vind ik het.. Zwemmen.. de hell.. Uhm ik denk dat het nu ongeveer 9 a 10 maanden is geleden dat ik ben gestopt. Me oudste heb ik tot een maand of 9 gevoed, moest toen stoppen ivm met medische reden en ik was zwanger van de jongste. En de jongste heb ik iets van 4 maanden gevoed, moest helaas ook om medische reden stoppen. Maar zou het wel uitmaken of je borstvoeding gegeven hebt of niet?

één jaar geleden

Reactie op LIZELO

Helemaal waar! Maar ik zit er niet mee omdat het voor mijn partner jammer i ...
Ja dat las ik maar hè je mag trots zijn. Vele kunnen of doen het niet borstvoeding geven. Ik had ook altijd een kleine c. Nu regelmatig geen bh aan en voor de spiegel denk ik ook van nou die kan ik wel met wat banden om M’n nek om hoog hangen. Maar dan denk ik ook weer terug aan de tijd dat ik gevoed heb. En dan denk ik hey wie kan er zeggen ik heb borstvoeding gegeven. En dan ben ik er trots op. En ik ben zelfs van een voorgevormde bh na de voedingsbhs gegaan. Deze week wil ik nog eens proberen om te kijken hier in de winkel voor een nieuwe goede bh. Want ja de oude zijn allemaal te groot. Tuurlijk zou ik ze voller willen. Maar een goede bh doet wonderen. Ik heb meer moeite met mijn gewicht wat er niet af is gegaan en het afdakje wat ik na de keizersnee heb overgehouden.

één jaar geleden

Zou echt goede bh's kopen. Geen slappe topjes of Hunkemoller bh's die net niet mooi zitten, maar bij een goede lingeriewinkel laten aanmeten. Dat ziet er al zo veel beter uit onder een topje. En trots zijn op wat je lichaam voor elkaar heeft gekregen: een kind krijgen, borstvoeding geven en daarmee je kind verder laten groeien. Die mindset switch helpt mij heel erg om meer zelfvertrouwen te hebben.

één jaar geleden

Ik merk nu na 4/5 maanden stoppen dat mijn borsten weer wat voller worden. Niet zoals het was hoor, maar wel beter. Moet zelf ook heel erg wennen aan mijn 'nieuwe' borsten. Voel me toch iets minder aantrekkelijk dan voorheen. En mij helpt het dus totaal niet om te denken dat het voor een goed doel is geweest haha. Ik zou het zo weer doen hoor, maar vind het best oneerlijk dat wij vrouwen zo aftakelen 🫠

één jaar geleden

Bij een vriendin van me, duurde het tot de jongste 5 was voor ze weer een mooie vorm in haar borsten terug had.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik twijfel ook heel erg.. maar ik wil mezelf niet eens naakt in de spiegel ...
Zo shit dat je je zo voelt :( ik weet niet of het uit had gemaakt of je wel of geen bv gegeven hebt. Het is ook vooral een stukje acceptatie natuurlijk. Terwijl ik dit typ, typ ik het ook voor mezelf want het is nogal wat….. en ja we mogen trots zijn op wat we onze kindjes hebben kunnen geven… ben ik absoluut. Maar ja het blijft een dingetje

één jaar geleden

Reactie op SmilingEve

Bij een vriendin van me, duurde het tot de jongste 5 was voor ze weer een m ...
Hoopvol….!🙏🏽

één jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Ik merk nu na 4/5 maanden stoppen dat mijn borsten weer wat voller worden. ...
Ah zo fijn. Blij voor je! En ja je hebt helemaal gelijk….

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Zou echt goede bh's kopen. Geen slappe topjes of Hunkemoller bh's die net n ...
Goede tip, dit ga ik doen. Ik draag ook echt flut bh’s (want te groot) en met het idee van ‘misschien vormen ze terug…’ maar ik ga dit weekend meteen even op pad. Klaar mee