25 Reacties
één jaar geleden
Reactie op ellenk91
Ja dat las ik maar hè je mag trots zijn. Vele kunnen of doen het niet borst ...
Lief wat je stuurt. En zo hebben we allemaal dingen die na de zwangerschap en bevalling niet meer hetzelfde zijn als voorheen. Gewicht gaat je echt wel lukken, vooral niet te streng zijn tegen jezelf en het tijd gunnen. Het kan allemaal niet in één keer. En dan maar een andere maat dan voorheen… who cares ❤️
één jaar geleden
Reactie op LIZELO
Zo shit dat je je zo voelt :( ik weet niet of het uit had gemaakt of je wel ...
Oh tuurlijk zijn we trots.. maar denk dat we alsnog wel mogen balen dat het niet meer zo eruit ziet als voorheen..
Ach wie weet komen ze er ook nog weer aan terug.. 😅 of ik moet ze er maar bij aan vreten 🤣😜
één jaar geleden
Reactie op LIZELO
Goede tip, dit ga ik doen. Ik draag ook echt flut bh’s (want te groot) en m ...
Yesss heel goed! Ik herken die gedachte wel maar het kan best even duren nog. Ik ga dus toch voor die tijd fijne bh's kopen want draag nu nog elke dag uitgelubberde voedingstopjes die in omvang ook nog eens echt te groot zijn geworden.
één jaar geleden
Ik denk niet dat het terugkomt. Ik had een D cup en borsten waar je u tegen zegt. Heel mooi rond en vol. Hadden zo gekocht kunnen zijn. Heb nu een C cup en een stuk minder ronde borsten, beetje hangerig. Ik heb ze maar omarmd. Je moet het er maar mee doen en anders onder het mes denk ik.
Overigens heb ik niet lang bv gegeven. Las ook online dat het meer door de zwangerschap komt dan door de bv. 😫