12 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg.. zit ook al een tijdje rond te kijken.. na 2 kindjes zijn mijn borsten ook om te huilen.. 😑

2 jaar geleden

Ik volg ook. Hier eerst in de toekomst als het ons gegund is wel nog een tweede kindje, maar daarna ga ik deze optie ook zeker overwegen. Ik weet wel dat mijn vriendinnen de praktijk van Diana Gabriels afraden, maar ik ken zelf niemand die daar geweest is dus wellicht zijn er moeders die wel positieve ervaringen hebben met deze praktijk.

2 jaar geleden

Ik heb ze zelf 10 jaar geleden laten vergroten. Ben toen bij een privékliniek geweest waar de plastisch chirurgen van het academisch ziekenhuis partime werkten. Ik zou vooral opletten dat je bij een echte PC komt, dat is Diana Gabriels zelf niet.. Zou er zeker niet voor naar het buitenland gaan, ondanks dat het goedkoper is.

2 jaar geleden

Ik zou denk ik mijn zoektocht starten bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Ik weet niet waarom, want ik heb me hier nooit in verdiept, maar gevoelsmatig is dat een plek waar je tot betrouwbare mensen komt.

2 jaar geleden

Reactie op LEAvdH

Ik volg ook. Hier eerst in de toekomst als het ons gegund is wel nog een tw ...
Die praktijk is gelukkig gesloten

2 jaar geleden

Ik wilde dit ook doen, achteraf zoo blij dat ik het niet gedaan heb. Inmiddels is bekend dat de zogenaamd ‘vaste’ siliconen zweten en dus alsnog lichaamsvreemde stoffen in je lichaam lekken. Zimra Geurts is een van de bekendere personen die awareness creeërt rondom de mogelijke gevolgen (ASIA syndroom). Al met al, lees je goed in dames. Let niet op de PC die je een onzekerheid kunnen aanpraten. Een PC van een gerenommeerd kliniek zei dat ‘ik bijna geen borstweefsel’ had en verbeteringspunten zag op een moment in mijn leven dat ik op mn aller onzekers was. Gelukkig had ik toen het budget niet. Be safe out there. Er lopen veel cowboys rond in dit wereldje die alleen maar uit zijn op je geld en verdienen aan je onzekerheid. Excuses voor deze ongevraagde advies, just my 5 cents en persoonlijke ervaring.

2 jaar geleden

Reactie op serrabre

Ik wilde dit ook doen, achteraf zoo blij dat ik het niet gedaan heb. Inmidd ...
Thanks voor de reminder! Ik heb er al vaker naar gezocht en uiteindelijk niets mee gedaan want het blijft wel echt mijn lijf en wil het alleen bij de beste doen. En deze verhalen zorgen ervoor dat ik denk laatmaaaarr

2 jaar geleden

Mijn oma had borstkanker gehad en geen borsten meer. En zei tegen mij: je moet niet snijden in iets wat gezond is. Ik neem die zin ook mee in mijn keuze..

2 jaar geleden

Ik heb 15 jaar geleden een borstvergroting laten doen maar als ik nu de keus weer zou hebben zou ik het nooit meer laten doen, ik heb nog geen klachten maar als ik tegenwoordig al die verhalen lees en hoor zit ik er toch sterk over na te denken om ze te laten verwijderen, liever slappe borsten dan een ziek lichaam.

2 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Thanks voor de reminder! Ik heb er al vaker naar gezocht en uiteindelijk ni ...
Nee lees maar eens over BIA-ALCL: een vorm van lymfeklierkanker door borst implantaten, die kans is super klein en dan denk je overkomt mij niet… zus van een vriendin heeft het gehad helaas. Sindsdien denk ik no way😑 Ik hoorde ook dat het na een jaar of 3 ook echt wel weer bijgetrokken is maar weet natuurlijk niet of dat voor iedereen geldt 🫤

2 jaar geleden

Ik ben zelf 3 jaar geleden bij Boerhaave geweest, bij dokter Fortuin. Erg goede ervaring mee!

2 jaar geleden

hier ook last van slappe borsten, zijner dames die hebben gedacht aan de techniek waarmee je je eigen vet in je borsten laat spuiten? ik vraag me hierbij af of het wel mooi vol en steviger gaat ogen of dat ze alleen groter worden, lijkt mij namelijk fijner om je eigen vet in je borsten te krijgen dan siliconen