8 Reacties

één jaar geleden

Kan je voor deze zuigbehoefte geen speentje gaan gebruiken? 3 weken is helemaal niet gek hoor dat ze je hard nodig hebben om in slaap te vallen. Wordt vanzelf beter! Geniet ook van deze afhankelijkheid, voor je het weet is het weg. Voor het huishouden zou je kunnen proberen een draagdoek om te doen. Dan heb je je handen vrij en kan je weer het een en ander doen.

één jaar geleden

Het is normaal dat er dagen zijn dat je kindje alleen maar aan de borst wil. Dit kunnen regeldagen zijn en vaak ook een manier van moeder natuur om je productie te verhogen. Zolang uw kind plas en poepluiers heeft hoef je niet zorgen te maken of ze genoeg binnen krijgt. Ik heb nu ook een beetje dat ik weinig bewegingsvrijheid heb. Hij wil constant bij mij zijn. Wat goed is voor de hechting. Ik ga daarom een draagzak aanschaffen, zodat ik dit kan combineren met huishoudelijk taken in huis.

één jaar geleden

Mijn zoontje is 6 weken en ik kan nog steeds bijna niks doen als mijn partner niet thuis is. Hij wilt letterlijk de hele dag in mijn armen liggen, op mij slapen etc. Als ik hem weg leg is hij direct wakker. Heb alles al geprobeerd: inbakeren, zijn slaapplekje voorverwarmen, verschillende manieren van neerleggen, werkt allemaal niet dus ik probeer er maar zoveel mogelijk aan toe te geven en te bedenken dat het niet voor altijd is.

één jaar geleden

En me zoontje wil ook niet in de draagzak.

één jaar geleden

Dank voor jullie reacties dames. Dit stelt mij weer gerust. Ik heb inderdaad een speen geprobeerd maar die kan ze niet vasthouden dus om de paar sec moet ik deze weer in haar mond doen en na een paar min zet ze het op krijsen omdat ze dan toch echt aan de borst wil.

één jaar geleden

Ik voel met je mee ik weet het is mar tijdelijk mar het sloopt zoo dit is me 3de maar nog vind ik het pittig na 5.5 jaar weer heb geen eetlust val af en wil elke moment keihard huilen maar hou me sterk

één jaar geleden

Reactie op Sofiayous

Ik voel met je mee ik weet het is mar tijdelijk mar het sloopt zoo dit i ...
Je eerste of laatste, elk kind, zwangerschap, bevalling is anders dus dat zegt helemaal niets. Het is super zwaar ook al is het tijdelijk, dus ik voel je! Ik hoop dat het snel beter gaat!!

één jaar geleden

Reactie op H'K

Dank voor jullie reacties dames. Dit stelt mij weer gerust. Ik heb inderdaa ...
Welke speentjes gebruik je? Mijn zoontje nam ook geen enkele speen behalve de Bibs. Door de negatieve berichten wou ik er niet aan beginnen maar ze schijnen helemaal niet zo slecht te zijn als beweerd word. Ik zweer erbij🙈