96 Reacties

8 maanden geleden

Still going strong! Trots dat ik mijn zoontje al ruim 10 maanden borstvoeding heb kunnen geven. Ik ben echt benieuwd tot wanneer we doorgaan... Vanaf een maand of 6 kon ik niet meer anders voeden dan liggend op bed, want anders is meneer te afgeleid. Of hij moet echt extreem veel honger hebben. Iemand anders ook? Zou dit nog kunnen veranderen? Het is soms wel tricky met op pad gaan...

8 maanden geleden

Wat lastiger dat niet overal voeden lukt. Kleine hier ook al 10 maanden volledig aan het voeden en als hij echt dorst heeft drinkt hij wel. Anders even zitten in rustige ruimte. Houd gelukkig van de borst. Zou het af en toe proberen. Worden ook ouder en gaan meer vast voedsel eten waardoor melk minder snel direct nodig wordt.

8 maanden geleden

Reactie op SC1987

Still going strong! Trots dat ik mijn zoontje al ruim 10 maanden borstvoedi ...
Jaa bij mij veranderde dit weer 😁 nu 10 maanden inderdaad en het lukt weer om in restaurants of ergens anders dan het bed te voeden 🙌🏻

8 maanden geleden

Yes hier ook al 10 maanden bezig met borstvoeding! Heel trots op. Maar oh oh oh die tanden. Haha die voel ik wel.

8 maanden geleden

Hoe veel voedingen geven jullie per dag. Die van mij wil ineens sinds deze week nog maar 2 voedingen en dan ook heel kort. Is heel druk en snel afgeleid

8 maanden geleden

Ja vooral die bovenste tanden!

8 maanden geleden

Ja daarvan heb ik toch regelmatig afdrukken van in mijn tepel... hij bijt niet maar een goede voeding houding is lastig... Nog tips? Hier nog minimaal 8 voeding per 24 uur en 4 eetmomenten

8 maanden geleden

Reactie op Lisette3103

Jaa bij mij veranderde dit weer 😁 nu 10 maanden inderdaad en het lukt weer ...
Ooh dat geeft me hoop! :D

8 maanden geleden

Hoi dames! Inmiddels 10 maanden borstvoeding aan het geven waar ik super blij mee ben! Nu denken mijn vriend en ik aan een tweede en ben ik erg benieuwd of er dames zijn die ondanks nog steeds volledig borstvoeding toch zwanger zijn geraakt. Ik geef nog zo’n 6 voedingen per dag 😅. Ben ook nog niet ongesteld geweest. Er is absoluut geen haast bij hoor, maar ben toch benieuwd!

8 maanden geleden

Reactie op Lisannenovember

Hoi dames! Inmiddels 10 maanden borstvoeding aan het geven waar ik super ...
Ik ben nu ongeveer vijf weken zwanger en geef nog volledig borstvoeding. Ik geef 4 of 5 voedingen per dag. Na een half jaar werd ik terug ongesteld, maar heel onregelmatig. Toch ben ik bij onze eerste poging zwanger geraakt, wat ik niet verwacht had. Bij ons zoontje duurde dat namelijk wel enkele maanden.

8 maanden geleden

Reactie op ellenk91

Hoe veel voedingen geven jullie per dag. Die van mij wil ineens sinds deze ...
4 tot 6 meestal

8 maanden geleden

Reactie op ellenk91

Hoe veel voedingen geven jullie per dag. Die van mij wil ineens sinds deze ...
Hier 4/5. Wel bied ik het gewoon aan en niet 'op verzoek', want dan vraagt ze er niet om. Inderdaad steeds minder interesse..

8 maanden geleden

Hier ook vaak 4/5 overdag maar ook nog bijna altijd 2x snachts. Overdag werkt nog steeds het beste als hij boven op bed ligt in het donker, zoooo afgeleid😅

8 maanden geleden

Reactie op Lisannenovember

Hoi dames! Inmiddels 10 maanden borstvoeding aan het geven waar ik super ...
Nou ik ben sinds gisteren voor het eerst ongesteld geworden. Zoon wordt 6 oktober 1 jaar. Ik gaf nog 6 voedingen gemiddeld en nachtvoeding ook.

8 maanden geleden

Reactie op SC1987

Still going strong! Trots dat ik mijn zoontje al ruim 10 maanden borstvoedi ...
Was bij mijn dochter precies hetzelfde. Ben na 9 mnd weer voorzichtig begonnen met verschillende plekjes in huis en daarna lukte het ook weer op andere plekken zoals restaurant etc

8 maanden geleden

Reactie op Lisannenovember

Hoi dames! Inmiddels 10 maanden borstvoeding aan het geven waar ik super ...
Ik geef ook nog volledig bv. 3 voedingen per dag (snachts slaapt ze door). Ze heeft overdag steeds minder interesse helaas. Ik heb net mijn 2e cyclus eropzitten. Hier de wens om een 3e kindje vlot erachteraan te krijgen dus we gaan het weer proberen!

8 maanden geleden

Mama’s wij gaan na 10 mnd bv, bv afbouwen icm kinderwens en uitblijven menstruatie. Is het de moeite waard om nog aan kv te beginnen? Of toch liever vervangen met pap etc? Wat is wijsheid om te doen. Iemand een idee 😊 (ik ga dit ook met cb bespreken maar benieuwd wat jullie denken).

MOD

8 maanden geleden

Reactie op serrabre

Mama’s wij gaan na 10 mnd bv, bv afbouwen icm kinderwens en uitblijven mens ...
Afgelopen week heb ik voor het laatst aangelegd, ook 10 maanden. Ze vroeg sowieso weinig naar de borst vanaf 9 maanden en tijdens afbouwen merkte ik ook dat ze weinig flessen drinkt. Nog 2 Max 3 per dag en vaak ook niet leeg. Dus merk dat de behoefte daarnaar steeds minder wordt. Soms vraagt ze wel heel sterk nog melk ook nadat ze flink wat gegeten heeft. We volgen haar dus een beetje hierin maar het zou me niets verbazen als ze ook eerder dan 1 jaar niet meer echt melk wil. Ip blijft melk, bv of kv, de hoofdvoeding tot 1 jaar dus zou het nog wel aanbieden op verzoek, maar volg je kindje hierin.

8 maanden geleden

Reactie op ellenk91

Hoe veel voedingen geven jullie per dag. Die van mij wil ineens sinds deze ...
Hier nog 6-8 keer waarvan 1/2 keer ‘s nachts

8 maanden geleden

Reactie op Eevx

Afgelopen week heb ik voor het laatst aangelegd, ook 10 maanden. Ze vroeg s ...
Dank je wel 😊👍