8 Reacties
7 maanden geleden
Herkenbaar. Hetzelfde hier! Ik heb andere dingen geprobeerd (smoothie met havermout, ontbijtgranen, yoghurt, ...) zelfs van die fruithapjes waar hij anders wél zo van smult. Gewoon geen zin. Die periode ging gepaard met slecht slapen en heel vroeg wakker worden... Vandaag na verschillende weken weer goed geslapen en op een normaal uur wakker, en 2 boterhammen gegeten. T zullen fases zijn waar we door moeten...
7 maanden geleden
Reactie op Sobrauwe
Herkenbaar. Hetzelfde hier! Ik heb andere dingen geprobeerd (smoothie met h ...
Wij zijn 2 weken terug in centerparks geweest, heeft daar heel slecht geslapen vanwege andere kindjes. Sindsdien eet die ze niet meer. Nu na 2 weken nog steeds niet maar slaapt wel super goed en 12 u het klokje rond. Ik hoop dat het maar een fase is dan!
7 maanden geleden
Hier at ze eerst heel goed. Toen een periode van nog geen eens een halve boterham en nu eet ze ook 3 sneetjes. Ze geeft zelf duidelijk aan of ze honger heeft of niet. Ik heb me erbij neergelegd. Gaat nu weer goed
7 maanden geleden
Hier zijn dat vaak fases. We blijven aanbieden. Op de opvang krijgt ze (op ons verzoek) ook elke ochtend een boterham en die gaat er zonder problemen in 😉