11 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, mijn zoontje van bijna 6 maanden, brabbelt heel veel, maakt veel geluiden, soms denken we dat we een parkiet in huis hebben😂😂 sinds een paar weken ook belletjes blazen.

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

Hoi, mijn zoontje van bijna 6 maanden, brabbelt heel veel, maakt veel gelui ...
Zo leuk! Mijn baby doet dat dus niet. En maak me daarom soms zorgen. Hoop dat het nog komt. Ik weet dat iedere baby anders is maar toch word men soms bang, van wanneer moet ik me zorgen maken of wat kan ik doen weet je wel..

3 jaar geleden

Reactie op D1997x

Zo leuk! Mijn baby doet dat dus niet. En maak me daarom soms zorgen. Hoop d ...
Ja snap je heel goed, maar elk baby ontwikkeld zich anders, de ene krijgt sneller tandjes en kan al vroeg rollen, kruipen, lopen etc. Denk dat je je geen zorgen moet maken, maar je kan altijd informeren bij cb. Ik weet je maakt je als moeder zorgen, doet elk moeder, maar alles op zijn tijd. Hoe gaat het met de verdere ontwikkelingen? Rollen etc?

3 jaar geleden

Reactie op D1997x

Zo leuk! Mijn baby doet dat dus niet. En maak me daarom soms zorgen. Hoop d ...
Ik zou je echt geen zorgen maken. Mijn dochter was ook heeeeel stil tot 5 maanden. Nu bijna 5.5 maand en er is ineens een omslag geweest. Van de een op de andere dag, alsof ze het ineens doorhad. Nu gillen, brabbelen, kletsen, krakende geluiden. Van alles. Ik was er ook onzeker over en nu denk ik… was ze af en toe maar even stil 😂 iedere baby ontwikkelt zich op zijn eigen lijntje.

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

Ja snap je heel goed, maar elk baby ontwikkeld zich anders, de ene krijgt s ...
De verdere ontwikkeling gaat prima eigenlijk, niks op aan te merken. Het rollen deed hij een tijdje en nu is hij daar te lui voor geworden zie ik. Ik kan rollen maar ipv te rollen gaat hij nu huilen als hij niet meer op zijn buik wil liggen. Hij wilt echt gaan zitten maar dat kan hij nog niet 😂 en het is ongelofelijk momenteel is hij de heletijd babbel geluidjes aan het maken.. 😂🤦🏻‍♀️ ik begrijp het niet, dan is hij enkele dagen stil en wat ik ook doe kan ik hem niet aanzetten te babbelen en nu uit het niks doet hij het uitzichzelf.. hij houd me precies voor de gek! 🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op S-iem

Ik zou je echt geen zorgen maken. Mijn dochter was ook heeeeel stil tot 5 m ...
Oh hahah zo fijn om te horen! Ik hoop dat ik binnekort ook kan zeggen, hè even stil ,ik ben aan het bellen ofzo hahaha😂🤦🏻‍♀️🫶🏼 moeder zijn is toch niet gemakkelijk he 🥹 zoveel wat er bij komt kijken en plots valt je iets op en ga je ermee inzitten en beginnen duizende vragen en senario’s op te komen🤦🏻‍♀️ momenteel is hij volop bezig dus snap het niet meer! Was al enkele dagen actief bezig ermee en zag geen vooruitgang en net nadat ik deze topic heb aangemaakt begint hij ! 🥲

3 jaar geleden

Reactie op D1997x

Oh hahah zo fijn om te horen! Ik hoop dat ik binnekort ook kan zeggen, hè e ...
Hahahah dit herken ik ook enorm. Als ik ergens onzeker over ben kan ik dat dagen / weken zijn. Op het moment dat ik het uitspreek begint ze het ineens te doen 😂 geniet ervan!

3 jaar geleden

Heel veel hier! (5 maand)Hele tijd lip scheetjes maken nu, en ook heeft ze gillen ontdekt 🤣 Als ze 's ochtends wakker is horen we haar tegen haar zelf kletsen en lachen. Zo ontzettend schattig 🤭

3 jaar geleden

Reactie op D1997x

De verdere ontwikkeling gaat prima eigenlijk, niks op aan te merken. Het ro ...
Mijn zoontje kan ons ook voor gek houden, wel heel schattig😂

3 jaar geleden

Tja brabbelen, hij kraait heel veel 😅. Geen bababa of tatata maar hij laat zich zeker horen. Tijdens sprong 5 was hij ineens weer een week stil en sliep ook bagger. Ineens is de knop weer om en laat meneer zich weer horen.

3 jaar geleden

Ik zou mij niet zo’n zorgen maken op dit moment. Ze ontwikkelen zich allemaal anders. Onze dochter begon bij een week of 6 al met brabbelen, maar omrollen of met haar voeten spelen ofzo vind ze totaal niet interessant. Ze is gewoon echt heel lui lijkt wel, maar ze kan dus wel al heel veel met haar stem 🤷‍♀️