23 Reacties

2 jaar geleden

Graag 茅茅n wat niet al te duur is.

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht en zijn er erg blij mee.. enige nadeel vinden wij dat hij bij het handvat niet is te verstellen..

2 jaar geleden

Ik heb een hamilton. Doet wat t moet doen, compact, makkelijk in- en uitklapbaar. Maar pas op met stoeprandjes want dat gaat niet zo soepel als met onze dure kinderwagen.

2 jaar geleden

Ik zit te kijken naar de kinderkraft indy 2, want onder de 200 euro, kan liggend, niet te zwaar en grote zonnekap. Echter nog niet gekocht dus geen idee hoe die in het echt is

2 jaar geleden

Ben dit ook aan het uitzoeken oa ivm vliegvakantie. En denk aan de Easywalker Miley2. Iemand hier ervaringen mee?

2 jaar geleden

Wij hebben een hamilton en een novi baby. Allebei prima. Mijn voorkeur is voor de hamilton.

2 jaar geleden

Hij is prijzig maar echt dubbel en dwars waard. De Joolz aer 馃憣馃徎

2 jaar geleden

Ik vind de chicco buggy erg fijn! Hij kan plat en heel donker gemaakt worden, in en uitklappen is ook erg makkelijk zeker een aanrader. En hij is nu in de sale voor 128.- zie ik!

2 jaar geleden

Was de foto erbij vergeten!

2 jaar geleden

Reactie op Lin_86

Ben dit ook aan het uitzoeken oa ivm vliegvakantie. En denk aan de Easywalk ...
Die heb ik net sinds deze week, heel tevreden!

2 jaar geleden

Reactie op Lin_86

Ben dit ook aan het uitzoeken oa ivm vliegvakantie. En denk aan de Easywalk ...
Wij hebben de Miley2 en zijn er zeer tevreden mee. Hij is klein op te vouwen en licht in gewicht dus goed draagbaar. Rugleuning kan heel plat. Er zit een lange zonneklep op, verschillende gaasdelen voor frisse lucht en is heel wendbaar. Hij mag mee als handbagage, daar hebben wij hem in eerste instantie ook voor gekocht. Kortom top ding!

2 jaar geleden

Wij hebben de dubatti, echt een hele fijne. Makkelijk en klein in te klappen, mag mee als handbagage en rijdt heel soepel.

2 jaar geleden

Reactie op IngT

Wij hebben de Miley2 en zijn er zeer tevreden mee. Hij is klein op te vouwe ...
Dank voor je reactie! Hier kan ik wat mee馃槆

2 jaar geleden

Wij hebben deze als reisbuggy馃憣馃徏licht en met 1 knop klapt hij in. Grote Zonnekap zit erop, kan plat liggen en komt met schouderband om de buggy te dragen

2 jaar geleden

Reactie op IngT

Wij hebben de Miley2 en zijn er zeer tevreden mee. Hij is klein op te vouwe ...
Wij hebben ook de Miley2 en hebben hier ook al mee gereisd en zijn echt heeeel blij met de buggy, echt een aanrader !!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy_1983

Wij hebben deze als reisbuggy馃憣馃徏licht en met 1 knop klapt hij in. Grote Zo ...
Kon deze mee als handbagage?

2 jaar geleden

Kon deze mee als handbagage?
Yes! Afhankelijk van vliegmaatschappij en drukte in het vliegtuig uiteraard, maar als het mag kan hij mee in de cabine.

2 jaar geleden

Reactie op puckel

Hij is prijzig maar echt dubbel en dwars waard. De Joolz aer 馃憣馃徎
Eens 馃槂. Wij hebben er nu zelfs 2 en allebei mee op (vlieg)vakantie. Geen seconde spijt van deze aankoop!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy_1983

Wij hebben deze als reisbuggy馃憣馃徏licht en met 1 knop klapt hij in. Grote Zo ...
Deze heb ik ook. Vooral met die zwenkwieltjes aan de voorkant merk ik dat hij iets meer aankan bij wat grotere tegels of hobbelige paden