47 Reacties

2 jaar geleden
kan je de Joolz aer ook als handbagage meenemen? of moet die het ruim in?

2 jaar geleden
Reactie op Yessicamsterdam
kan je de Joolz aer ook als handbagage meenemen? of moet die het ruim in?
Handbagage als t goed is ! Hij is heel compact en licht vind ik zelf.. maar het comfort is heel goed.. we hebben bv getwijfeld tussen easywalker miley 2 en de aer om t prijs verschil toen die tijd aanbieding verschil 200 euro maar de stof de afwerking het comfort wint de joolz echt en hebben er veel plezier van

2 jaar geleden
Reactie op Mien1
Easywalker miley 2, al 2 keer meegenomen in het vliegtuig. Zeer tevreden!
Mag ik vragen hoe je de buggy dan gebruikt in het vliegtuig? Die moet je dan toch namelijk in het gangpad zetten waar de mensen moeten lopen en de stewardesses constant? Vraag me echt af hoe dit moet

2 jaar geleden
Wij zijn net een weekje terug uit Turkije en hebben heel veel plezier gehad van onze buggy! Wij hebben de TitaniumBaby Beeyu buggy!
Deze hebben wij inderdaad als handbagage meegenomen het vliegtuig in, dit vond ik ideaal aangezien ik andere buggy’s kapot het ruim uit zag komen 🙈
Ook sliep mijn zoontje hier savonds in, hij kan lekker plat 😁

VRIEND
2 jaar geleden
Wij hebben een Joolz Aer, top ding. Nu net een 2e gekocht voor ons zoontje. Hij kan in de bagagebak boven je hoofd en hoeft dus niet in het ruim (tenzij de maatschappij daar om verzoekt in geval van teveel handbagage bij alle passagiers).

2 jaar geleden
Reactie op Gianx
Mag ik vragen hoe je de buggy dan gebruikt in het vliegtuig? Die moet je da ...
Je doet hem in het bagagevak boven je hoofd, maar het fijne van een compacte buggy zoals de joolz aer is dat hij niet in het ruim hoeft dus niet kapot gaat en je vanaf de slurf uit het vliegtuig meteen een buggy ter beschikking hebt

2 jaar geleden
Reactie op Michelle330
Je doet hem in het bagagevak boven je hoofd, maar het fijne van een compact ...
dat klinkt inderdaad wel ideaal! Ze zijn alleen wel heel prijzig!

2 jaar geleden
Ik lees echt dat iedereen de Joolz Aer adviseert. Ik ben echt fan van Joolz, heb ook een geo3 maar €450 voor een buggy voor alleen op vakantie vind ik best overdreven 😵💫

2 jaar geleden
Ik lees echt dat iedereen de Joolz Aer adviseert. Ik ben echt fan van Joolz ...
ik heb zelf ook de geo3 en ik vind 450 euro ook wel heel veel. 😱

2 jaar geleden
Let even op dat het wel per maatschappij verschilt of hij ook mee het vliegtuig ik mag! Een reisbuggy mag sowieso mee tot de gate maar het kan wel zijn dat ze hem daar in het ruim doen en je hem bij de bagageband weer terug krijgt. Ik had bijvoorbeeld een draagzak mee om dat te overbruggen.