13 Reacties
5 maanden geleden
Wauw 3 maanden is nog erg kort ! Hier wachten we straks meer als een half jaar.. 😑 word pas in november geholpen..
Geen ervaring, moet nog gebeuren, maar van vrienden en neefje en nichtjes, valt het reuze mee en zijn ze er zo weer doorheen.
Sommige hebben zelf erna geen last en spelen en doen gewoon weer.
5 maanden geleden
Wow wat moest je lang wachten.. we werden binnen 14 dagen geholpen. Mijn dochter was net 1 jaar geweest ongeveer , ze vond het prima het was echt met 2 minuten gedaan! Ze was wel huilerig toen ze wakker werd maar eenmaal thuis weer spelen en niks aan de hand! Ook de narcose vond ze super intressant alle mensen die er staan ze is dan ook totaal niet eenkennig of bang aangelegd maar het is ons echt 100% meegevallen
5 maanden geleden
Reactie op Manu26
Woohhh 14 dagen? Wtf.. waar woon je ? 😅🤣🤣
Enschede haha ! Het duurde wel eventjes voor we een verwijzing hadden 2 a 3 maanden , maar daarna zijn we 1 keer geweest KNO zei direct ik hoor het al ik zal wel kijken maar het is duidelijk oren en neusamandelen en toen kon ik een afspraak maken letterlijk 14 dagen na die afspraak
5 maanden geleden
Reactie op Liesje98
Haha gezellig!
Super fijn voor jullie natuurlijk dat het zo snel is gegaan..
Hier begin van het jaar afspraak gehad bij de kno, duidelijk ook de keel en neus amandelen. Nu in augustus naar de slaapdokter en dan is het nog 3 maanden wachten..
Ze lopen hier enorm achter sinds het corona gebeuren..
Hebben al andere ziekenhuizen hier in de buurt geprobeerd, maar overal is het lang wachten.
5 maanden geleden
Reactie op Manu26
Super fijn voor jullie natuurlijk dat het zo snel is gegaan..
Hier begin ...
Wat erg voor jullie en voor de kleine.. want het is echt zo'n kleine ingreep maar het effect is zo groot..
Slaapdokter .. ja vervelend zeg! Hopelijk worden jullie snel geholpen!
5 maanden geleden
Hier alleen buisjes gehad met 1,5 jaar. Na 5 oorontstekingen in 5 maanden.
Begin beetje spannend in t ziekenhuis maar was snel voorbij.
Narcose heeft m’n partner gedaan, vond onze dochter niet heel leuk dat moment.
Paar minuten later was het al klaar. Groot verschil, sinds dien geen oorontsteking meer gehad!
Heel blij met het resultaat!
Ze liep vrolijk zelf het ziekenhuis uit na 30 min terug op de afdeling te zijn.
Dit zal met amandelen erbij wel iets anders gaan, maar heel blij met het resultaat!
5 maanden geleden
Hi,
Mijn kleine is recent geholpen, zijn neus amandelen werden verwijderd en hij is 1,5 jaar.
De operatie zelf is echt 5 minuten alleen voelde hij zich heel rot toen hij uit de narcose kwam. Logisch ook want het is toch een wond die moet genezen. Hier een wachttijd gehad van 5 maanden.
Na een paar dagen ging het al een stuk beter.
5 maanden geleden
Vorige week heeft mijn dochter buisjes gekregen en zijn haar neusamandelen verwijderd.
De operatie zelf is goed gegaan,
Alleen is de nu met slapen en in de nacht doodsbang. Ze durft niet in slaap te vallen.
Het infuus prikken en daarna in slaap vallen op de ok was vreselijk. Ze is dan helaas ook niet rustig gaan slapen toen.
Herkent iemand dit? En heeft iemand wellicht tips?
We hebben vooraf het boekje ‘Bobbi naar het ziekenhuis’ heel vaak gelezen en benoemd wat ging gebeuren.
Ze had haar knuffel en speen mee naar de ok
En nu leggen we nog steeds uit dat ze thuis lekker gaat slapen. Papa mama en zus zijn er ook. Wij gaan niet weg, etc etc.
Maar niets lijkt te werken 💔