6 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb een verlanglijstje gemaakt voor onze zoon met oa een traptrekker, knutselspullen voor kindjes vanaf 2 en spullen voor de nieuwe peuterkamer. Ons cadeau wordt een trip naar het Nijntje museum en daar wat uitzoeken. Hij krijgt ook al iets voor Sinterklaas en kerst en vindt het anders wel erg veel in een korte tijd.
4 maanden geleden
Als je het nog niet hebt zijn een speelkeukentje met spulletjes erbij of een pop met poppenwagen of poppenbedje heel leuk. Of een loopfietsje.
Hier op het verlanglijstje staan ook praktische spullen zoals:
- Zwembandjes in de volgende maat
- Surfponcho
- Rugzak
- Sloffen
Activiteit zoals een dagje weg of een strippenkaart voor ouder&kind gym/dansen, monkeytown oid.
Of uitbreiding op speelgoed dat ze al heeft, dus iets voor bij het keukentje/pop/duplo.
En een heleboel boekjes, met geluid vindt ze leuk (bijvoorbeeld Paco) of een boekje in sinterklaas/kerst thema.
Knutselspullen, speelgoed voor in bad, spelletjes, puzzel.
Van mij hoeft 't in ieder geval niet weer heeeeel ander speelgoed te zijn. Liever iets praktisch, iets dat je doet of opgaat of uitbreiding van wat ze heeft.
4 maanden geleden
Magnetische tegels zijn hier een hit. Al moet ik het wel echt samen doen, anders raakt m'n zoontje gefrustreerd. Of een step (met zitje)?